Про це «Журналу Житомира» повідомили в Житомирській міській раді.
«Власне ця ініціатива дасть змогу реально оцінити якість освіти. Бо зараз серед батьків є нарікання та незадоволеність навчальними матеріалами, навчальними дисциплінами, якістю освіти в школах, і тому можливість такої оцінки — це дуже хороший індикатор покращення якості освіти. Це дасть змогу оцінити і покращити роботу навчального закладу, адже батьки, просканувавши QR-код, зможуть оцінити роботу школу чи садочку, в якому навчається їх дитина», — сказав директор департаменту освіти Валентин Арендарчук.
Сергій Шапіренко, співзасновник Revizion розповів, що сервіс здійснює оцінку якості обслуговування на основі реальних відгуків клієнтів.
«Сервіс є першим незалежним українським сервісом, який здійснює оцінку якості обслуговування на основі реальних відгуків клієнтів. Кожна оцінка потрапляє безпосередньо до власника закладу або керівника організації чи установи на його електронну пошту. На основі зібраних системою відгуків приймаються необхідні управлінські рішення, що мають на меті усунення виявлених проблем та покращення якості обслуговування в майбутньому», — зазначив Сергій Шапіренко.
Що потрібно для того, щоб залишити свій відгук
Для того, щоб оцінити обслуговування в закладі загалом, слід відсканувати код з наліпки, яка знаходиться у вестибюлі. Відсканувати такі коди з наліпок можна за допомогою спеціального сканеру, який знаходиться в програмі Viber або Facebook на Вашому смартфоні, або через камеру смартфона.
Всі оцінки з приводу сервісу в закладі на сайті Revizion, по замовчуванню, відображаються анонімно, але за власним бажанням людина може відключити дану функцію.
«Контактні дані особи, яка залишила відгук, бачить лише директор школи і лише для того, щоб мати змогу більш детально розібратися в обставинах описаної ситуації та вирішити проблему, яка виникла», — пояснюють розробники системи.
Нагадаємо, раніше аналогічний сервіс оцінки якості роботи був запущений в поліклініках міста Житомира.