17 квітня, 2024
Ми в соцмережах

Житомирська поліція розповіла, як працює диспетчерська служба «102»

  • 31 січня, 2019 17:06
З березня 2016 року у Головному управлінні Національної поліції в області запрацювала Служба «102», працівники якої у цілодобовому режимі по багатоканальних лініях зв’язку приймають дзвінки жителів Житомирщини та забезпечують оперативне реагування на них. 

Як повідомили «Журналу Житомира» у ГУ Нацполіції Житомирщини, у 2018 році вони опрацювали понад 333,5 тисяч телефонних повідомлень та створили більше 267 тисяч електронних карток.
 

«Кожна картка – це поставлене нарядам поліції завдання для реагування, – розповідає  керівник служби «102» Олександр Купріянов. – Тут поєднується робота операторів колл-центру та диспетчерської служби, яка забезпечує оптимальну координацію для оперативного прибуття до місця події або вжиття інших заходів».


Одночасно дзвінки на номер «102» приймають оператори 6 автоматизованих телефонних ліній. Упродовж добової зміни кожен з них опрацьовує від 150 до 200 повідомлень і у середньому за 1,5 хвилини збирає та вносить до електронної бази інформацію про подію.

«На «102» надходять дзвінки найрізноманітнішого змісту: від «скажіть, куди звернутись» до «допоможіть, обікрали». Завдання оператора – максимально швидко зоорієнтуватися у ситуації і прийняти правильне рішення щодо події. Усі повідомлення автоматично фіксуються і згодом ми ретельно аналізуємо їх прийняття та подальшу обробку», - зазначив Олександр Купріянов.

Також працівники Служби відповідають на запитання громадян про номери телефонів екстрених служб, організацій, підприємств, допомагають зорієнтуватися та радять, як дістатися до лікувальних закладів, державних установ тощо.

30 січня начальник Головного управління Нацполіції в області В’ячеслав Печененко подякував операторам служби за їх сумлінність та відповідальність і  відзначив кращих за підсумками роботи у 2018 році.

Поділитись

Новини по темі: