Організатори кажуть: врахували всі карантинні норми та рекомендації та вирішили провести забіг в інноваційному форматі.
«Місце старту та фінішу - на майдані ім. Корольова. Спільного старту не буде, щоб не створювати скупчення людей, і учасники стартуватимуть самостійно. Результати визначатимуться за допомогою GPS-трекера та додатку STRAVA в мобільному телефоні чи наручних девайсах. Вони імпортують нам треки, і ми складаємо фінішний протокол. За десять днів до старту учасникам буде надіслано стартові пакети, у яких ранець, вода, антисептик, маска. Брендові шкарпетки та стартовий номер, з яким учасник долає дистанцію», - говорить Максим Кривенко організатор змагань, співзасновник NewRun та марафонець.
Про подробиці майбутнього забігу розповіли у міській раді:
- Під час забігів не допускатиметься скупчення людей, а всі локації створюються з суворим дотриманням правил безпеки;
- Локації з пунктами підтримки учасників старту працюватимуть з 7:00 до 14:00 год;
- Окрім Житомира, будуть відкриті локації ще у 2 містах України – Полтаві та Києві;
- Облік часу та протокол, за умов карантину, буде створений на базі треків з додатка STRAVA;
- Учасники мають стартувати до 11.00 год та фінішувати до 14.00 год. Маршрут відповідної дистанції кожен учасник обирає собі самостійно;
- Забіги проводяться на дистанції: 21,1 км, 10 км та 5 км. Командні та дитячі забіги цього року не проводяться;
- На майдані ім. С.П. Корольова облаштують локацію для старту та фінішу;
- 20 вересня о 08:00 год на вул. Михайлівській триатлетка Анна Абдулова розповість, як правильно підготуватися до забігу. В рамках підготовки до напівмарафону всі бажаючі зможуть поставити запитання спортсменці;
- Всі учасники івенту отримають медалі від Нової Пошти та подарунки.
Цьогоріч «Космічний Нова Пошта Напівмарафон» у місті Житомирі відбудеться вп'яте.