26 червня, 2022
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Події
  • Смерть 7-класниць в Боярці: дівчатка подивилися відео у TikTok «Випий 40 пігулок і подивися, що буде»

Смерть 7-класниць в Боярці: дівчатка подивилися відео у TikTok «Випий 40 пігулок і подивися, що буде»

  • 16 лютого, 2021 23:46

У Боярці, що на Київщині, в академічному ліцеї «Гармонія» 16 лютого дві учениці сьомого класу випили по 40 таблеток дротаверину, внаслідок чого одна з дівчат померла. Друга дитина перебуває в лікарні в середньо стабільному стані.

Про таке нам повідомили у пресслужбі поліції Київщини. Там уточнили, що діти випили 40 таблеток дротаверину, який входить до складу «Но-шпи».

«Вони надивилися відео в TikTok на кшталт: "Випий 40 таблеток і подивись, що буде"», — повідомили в поліції.

У поліції заявили, що медики, які прибули на місце події, констатували смерть 13-річної учениці, її 12-річну подругу доставили в медичний заклад. Зараз її життю нічого не загрожує. На місці події працюють кіберполіцейські, ювенальні поліцейські та слідчі.

У пресслужбі облдержадміністрації зазначили, що навчальний заклад підпорядковується Боярській територіальній громаді Фастівського району. Голова КОДА Василь Володін дав доручення профільним службам провести термінове розслідування цього випадку.
 

Поліцейські встановили провізорів

Смерть 7-класниць в Боярці: дівчатка подивилися відео у TikTok
На місці події працюють слідчо-оперативна група Фастівського районного управління поліції, кіберполіція та ювенальна превенція поліції Київщини. Наразі правоохоронці встановлюють обставини трагедії, опитують свідків.

Поліцейські встановили провізорів, які зізналися у тому, що продали лікарський препарат дітям.

Враховуючи те, що препарат "Дротаверин" є аналогом препарату "НО-ШПА" та відпускається без рецепту, слідчі невідкладно направили листи до Держлікслужби України щодо законності продажу лікарських препаратів дітям та до Департаменту охорони здоров’я Київської обласної державної адміністрації щодо попередження таких порушень у майбутньому.

 

Схожий випадок

У 2019 році ми писали про отруєння невідомою речовиною трьох школярів на Чернігівщині, один із яких — 9-річний хлопчик — помер у лікарні. Як з'ясували поліцейські, під час гри на околиці села вони з’їли корінь рослини, схожої на отруйний борщівник, та запили його водою з річки. Після цього усім стало зле, і їх госпіталізували в реанімацію. Про мотиви такого вчинку тоді не повідомляли.

 

Поділитись

Новини по темі: