Ліцей №12 міста Житомир увійшов до числа освітніх закладів, що братимуть участь у програмі пілотного впровадження профільної середньої освіти.
Про це 7 листопада повідомила пресслужба Житомирської ОВА.
Міністерство освіти і науки України нещодавно розпочало навчання для 30 директорів ліцеїв-амбасадорів. Ця ініціатива, розпочата спільно з міжнародною благодійною організацією Saved та має на меті створення нових освітніх моделей і рекомендацій для реалізації реформи старшої школи в Україні. Навчання здійснюється за фінансової підтримки міжнародної неурядової організації Finn Church Aid (FCA) у межах ініціатив гуманітарного реагування.
Мета програми — надати важливі навички для освітніх управлінців, зокрема, із фандрейзингу, менеджменту й командної роботи. Протягом навчання учасники працюють над проєктами, які поліпшать умови навчання в їхніх школах.
Директори також зустрілися з міністром освіти і науки України Оксеном Лісовим, щоб обговорити закупівлю обладнання, субвенції, плани фінансування пілотних шкіл та інші актуальні питання.
Перший модуль навчання охопив такі теми:
реалізацію реформи НУШ і старшої школи — обговорили під час зустрічі з Лілією Гриневич, міністеркою освіти і науки України 2016–2019 років;
профорієнтацію для старшокласників — спонукати школярів обирати для себе напрями навчання, які найбільш відповідають талантам, а не є «найлегшими»
вивчення досвіду європейських країн, які нещодавно впровадили реформу старшої школи, та дискусії про способи вимірювання ефективності реформи;
ролі директора, HR та кар’єрний шлях для вчителів.
Наступні модулі програми передбачають вивчення фандрейзингу, стратегічного менеджменту та брендингу закладів освіти. Окрім цього, у фокусі програми залишатиметься тема емоційного добробуту вчителів в умовах воєнного стану. Програма має на меті навчити директорів шкіл ефективно підтримувати позитивну атмосферу у своїх колективах, що стане запорукою успіху освітньої реформи.
Ліцей №12 у Житомирі, як і інші навчальні заклади-учасники, поступово впроваджуватиме нові підходи у навчальному процесі, що дозволить молодому поколінню отримувати якісні знання та навички, необхідні для успішної кар’єри й самореалізації в сучасному світі.