У Житомирській області для дітей створені унікальні безкоштовні можливості для навчання – 17 STEM-хабів. Це навчальні простори, які обладнані 3D-принтерами, окулярами віртуальної реальності, наборами робототехніки, фрезерними та лазерними верстатами, ноутбуками.
Як зазначають в організації In Touch Ukraine Foundation, діти можуть вільно відвідувати їх та вивчати і пізнавати сучасне цифрове обладнання, опановувати 3D-моделювання, створювати роботів тощо.
«У межах крос-секторального проєкту ГО «НУО «Ін Тач Юкрейн Фундейшн» за підтримки ЮНІСЕФ у Житомирській області створені неймовірні можливості для навчання дітей. Прагнемо, аби про це дізналися більше батьків та дітей, та скористалися цими можливостями. Адже STEM-хаби вільні до відвідування. Запрошуємо навчальні заклади проводити до хабів екскурсії для дітей, знайомити їх з цифровим світом та новими технологіями. Сьогодні вони доступні кожному», – розповідає керівниця крос-секторального проєкту ГО Маргарита Сіранчук.
Кожен STEM-hub обладнаний:
- наборами робототехніки;
- 3D-принтерами;
- комплектами мікроконтролерів;
- комплектами окулярів віртуальної реальності;
- лазерними та фрезерними верстатами;
- проекторами;
- ноутбуками.
Що STEM-освіта дає дітям?
Однією із задач STEM-освіти є навчити школярів системного мислення. Це розвиток логічного та математичного мислення, розуміння природи та технологій із позиції точних наук, освіченість в інформаційно-комунікаційних технологіях, уміння їх використовувати, здатність креативно мислити та виражати творчі здібності.
STEM-освіта вчить дітей жити у світі, що стрімко розвивається, легко і швидко адаптуватись до новітніх технологій і трендів, поєднувати різні науки та погляди на реальність.
Принципи STEM можна запроваджувати як на уроках з інформатики та математики, так і на уроках української мови; і в початковій школі, і в старших класах. Де б ви не використовували інструменти STEM, вони урізноманітнять навчальний процес та унаочнить знання, тим самим зробивши їх більш доступними для розуміння та запам’ятовування.
Де знаходяться STEM-хаби на Житомирщині
- Баранівський ліцей №2 ім.О.Сябрук, вул. Звягельська, 17;
- Романівський ліцей №1, вул. Сергія Лялевича, 5;
- Гімназія №1 ім. Т.Г.Шевченка, м. Бердичів, вул. Європейська, 51;
- Сінгурівський ліцей Новогуйвинської селищної ради, вул. Дружби народів, 5;
- Ємільчинський ліцей №2 Ємільчинської селищної ради, вул. Військова, 40;
- Житомирський обласний спортивний ліцей, м. Житомир, вул. Коростишівська, 15;
- Любарський ліцей №1 Любарської селищної ради, вул. Незалежності, 49
- Житомирський професійний ліцей Житомирської обласної ради, м. Житомир, вул. Небесної сотні, 43;
- Малинський ліцей №2 Малинської міської ради, вул. Степана Бандери, 5;
- Радомишльський ліцей №3, м. Радомишль, пров. Шкільний, 14;
- Коростишівський професійний аграрний ліцей, м. Коростишів, вул. Семінарська, 118;
- Лугинський ліцей Лугинської селищної ради, вул. Грушевського, 16;
- Чуднівський ліцей, м. Чуднів, вул. Соборна, 1;
- Коростенський міський ліцей №4, м. Коростень, вул. Соломії Крушельницької, 1;
- Ліцей №23 міста Житомира ім М. Очерета, м. Житомир, вул. Бориса Лятошинського, 14;
- Ліцей №4 міста Звягель, вул. Пушкіна, 46;
- Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Житомир.
Варто зазначити, що доступ до можливостей у STEM-хабах можуть мати учні й інших навчальних закладів, які розміщені у відповідних територіальних громадах Житомирщини. Вчителі можуть домовлятися з адміністраторами STEM про відвідування локації для проведення певного уроку, або ж навпаки для створення на базі хабу певного гуртка з опанування цифрових технологій, робототехніки тощо.
Фото: In Touch Ukraine Foundation