20 квітня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Наука/Освіта
  • Розвиток креативного мислення і лідерських якостей: у житомирській гімназії впроваджують освітній експеримент

Розвиток креативного мислення і лідерських якостей: у житомирській гімназії впроваджують освітній експеримент

  • 7 грудня, 2018 8:54
Житомирській міській гімназії №3 в межах освітнього експерименту «Модель випускника ХХІ століття» впродовж 2018-2019 навчального року будуть розвивати критичне і креативне мислення, навички командної роботи і лідерські якості учнів.

Як розповіли «Журналу Житомира» в мерії, метою експерименту є створення моделі якісної освіти, впровадження нових форм позаурочної діяльності, спрямованої на розвиток творчих здібностей учнів, їх соціального, емоційного, екологічного інтелекту.

Крім того, учнів Житомирської міської гімназії №3 збираються навчати бути медіакомпетентною особистістю та навіть створювати власний продукт для соціальних мереж, радіо і телебачення.
 

«Сучасна школа – не лише для отримання знань, це місце, де формується особистість. Вдячний вчителям та батькам учнів, що два місяці разом працювали над новою освітньою стратегією школи. Адже треба змінювати підходи, щоб виховати креативну молодь, яка здатна мислити критично і чітко орієнтуватися в інформаційних потоках, вміє працювати в команді та застосовувати свої здібності на практиці. Я сподіваюся, що все вдасться!», – зазначив міський голова Сергій Сухомлин.


За словами батьків та учнів гімназії, вони вже відчули різницю у підходах до навчання у порівнянні з минулими роками.
Поділитись

Новини по темі: