Підтримують проїзний стан доріг за рахунок аварійного ремонту. Наразі усунення пошкоджень покриття доріг проводять холодним асфальтобетоном. Такий матеріал використовують взимку та на початку весни, коли середньодобова температура нижче +10 градусів.
Про це повідомляє Служба відновлення та розвитку інфраструктури в області.
"Методика роботи полягає в тому, щоб спершу провести розламування країв вибоїни для кращого зчеплення з «латкою», очистити та знепилити деформацію, розігріти та обробити пошкоджену ділянку бітумом, розігріти заздалегідь підготовлену холодну бітумомінеральну суміш за допомогою газових пальників, розподілити її у вибоїні та, застосовуючи ручну вібраційну плиту, ущільнити", - йдеться в повідомленні.
Наразі підрядні підприємства точково ліквідовують критичні аварійні вибоїни на автошляхах:
- М-07 Київ – Ковель – Ягодин,
- М-06 Київ – Чоп,
- Р-31 Бердичів – Хмільник – Літин - /М-12/ та кількох дорогах територіального значення.
Із настанням стабільного тепла для усунення пошкоджень асфальтобетону на державних дорогах Житомирщини буде застосовуватись гарячий асфальтобетон.
Кількість та обсяг пошкоджень на дорогах та мостах після зими та методи їхньої ліквідації будуть визначені після проведення весняного комісійного огляду фахівцями Служби спільно з представниками Патрульної поліції.
"Під час воєнного стану, всі капітальні ремонти на автошляхах призупинені. Проїзний стан мережею доріг та недопущення подальшого руйнування дорожнього покриття забезпечуємо за рахунок аварійного ремонту. Нагадуємо, що надходження до Дорожнього фонду, звідки фінансувалось будівництво та ремонт доріг, наразі спрямовуються на потреби армії. Зокрема, в минулому 2024 році, з Дорожнього фонду України на потреби безпеки й оборони було спрямовано 94,7 млрд грн", - зазначають в Службі.