Як повідомили «Журналу Житомира» в міській раді, учасники конкурсу змагалися за призовий фонд 75 тис. грн.
Кошти будуть пропорційно розподілені між трьома переможцями:
- Аліна Захарчук, «Серце Житомира» (ідея відеоролику полягає у розкритті краси міста Житомира у людях, у їх внутрішніх світах, спогадах, мріях).
- Кирило Качанюк, «У режимі позитиву» (про Житомир, емоції, хлопця та його собаку);
- Віталій Василенко, «Я їду додому» (відеоробота про те, що тільки відстань дає зрозуміти, кого ти любиш по справжньому).
Поза конкурсом буде підтримана ще одна концепція - «Пісня мого міста». Її авторки Ольга Майстренко та Галина Мулько запрошують глядачів здійснити захоплюючу подорож мальовничими куточками Житомира разом із дитячою хоровою студією «Струмочок» (близько 200 учасників).
Презентація роликів переможців відбудеться восени цього року.