Лише за одну добу жителі Житомира віддали шахраям близько 150 тисяч гривень.
Про це 11 серпня повідомляє Житомирське РУП.
"Учора до поліції звернувся 56-річний містянин з повідомленням про шахрайство. Напередодні до нього на мобільний зателефонував чоловік, який назвався працівником служби безпеки банку. Співрозмовник сповістив про несанкціоноване втручання до фінансових рахунків чоловіка та запропонував «захистити» їх. Для цього заявникові необхідно було увійти у мобільний банківський додаток та виконувати усі його інструкції. Лише по завершенню розмови містянин зрозумів, що його ошукали та такий «дзвінок з банку» обійшовся йому у 90 тисяч гривень, які були зняті з його рахунку", -
Подібним способом 68–річний містянин «сплатив» за безпеку своєї фінансової картки близько 60 тисяч гривень. У цьому випадку пенсіонер за інструкціями співрозмовника вводив на телефоні певні цифрові комбінації та озвучував тому паролі, які приходили у смс-повідомленнях.
Нині правоохоронці встановлюють причетних до правопорушень. Правова кваліфікація вказаних подій - ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.
Водночас поліцейські вкотре закликають громадян дбати про збереження власного майна та не довіряти незнайомцям.
У ситуаціях, схожих на вищевказані, варто дотримуватися низки простих правил:
- У жодному разі нікому не передавайте конфіденційні відомості своєї банківської картки. Це стосується також смс-паролів та кодів, які надходять на мобільний номер;
- У разі надходження подібних дзвінків слід перервати телефонну розмову та особисто зателефонувати у службу підтримки банку за номером, вказаним на звороті вашої картки, та уточнити всі обставини. Або особисто завітати у банківське відділення та уточнити необхідну інформацію.