52-річна жителька Бердичева розповіла правоохоронцям, що до неї зателефонував невідомий чоловік, який представився працівником служби безпеки банку.
Він повідомив про нібито виявлені підозрілі фінансові операції з її рахунком та відкриття кредитної лінії. Водночас жінка відповіла, що не ініціювала жодних дій на рахунку.
Про це інформують в поліції.
Після цього співрозмовник запропонував «допомогу». Діючи за його вказівками, бердичівка переказала свої кошти на так званий віртуальний рахунок.
Псевдопрацівник пообіцяв, що гроші автоматично повернуться на банківську картку жінки після проведення всіх необхідних фінансових операцій. Однак кошти назад так і не надійшли.
Загальна сума завданих їй збитків становить 96 тисяч гривень.
Наразі поліцейські встановлюють осіб, причетних до шахрайства.
Поширеною схемою шахрайства є телефонні дзвінки нібито від працівників фінансових установ із виманюванням конфіденційної банківської інформації. Аферисти навмисно не залишають жертвам часу на роздуми. Вони використовують психологічний тиск і залякування, аби людина не перевірила щойно почуту інформацію.