ЖителькаКоростеня сподівалася продовжити термін дії банківської картки, не відвідуючи фінансову установу. Однак спілкування у чат-боті месенджера та з «оператором банку» завершилося оформленням кредиту на 65 000 гривень на ім’я жінки. Вона звернулася до правоохоронців, повідомили у Коростенському районному управлінні поліції.
«42-річна заявниця розповіла правоохоронцям, що самостійно знайшла в месенджері Telegram чат-бот, що візуально був схожий на банківський та залишила заявку. Невдовзі їй зателефонував “працівник банку”, який запропонував встановити спеціальний додаток для нібито технічної підтримки. Таким чином зловмисник отримав доступ до її інтернет-банкінгу. Оформлені кредитні кошти кількома транзакціями були переведені на сторонній рахунок. А історію листування в месенджері було видалено», — йдеться у повідомленні.
Слідчі Коростенського райуправління розпочали досудове розслідування та проводять заходи для встановлення особи, причетної до злочину.
Поліція наголошує:
- не передавайте особисті дані стороннім особам, особливо PIN-коди, CVV, паролі та коди з SMS;
- пам’ятайте, що офіційні канали зв’язку у соцмережах та месенджерах мають бути верифіковані (переходьте до них лише з офіційних сторінок банків);
- зауважте, що працівники банків ніколи не просять встановлювати програми для віддаленого доступу або надавати доступ до вашого пристрою;
- pа найменшої підозри у незаконних діях з вашими рахунками – зверніться безпосередньо до фінансової установи.
Раніше Журнал Житомира писав про шахрайство на онлайн-продажу: умисник пропонував вживані запчастини до авто.