30 травня, 2024
Ми в соцмережах

Виставкові стенди як засіб отримання нових клієнтів

  • Фото: виставковий стенд Intellias виробництва компанії CARSHE
  • 19 квітня, 2024 14:16

Плануючи участь у черговій виставці, яких традиційно дуже багато весною, компанії задумуються, як отримати від неї максимум користі. Оскільки такий захід є доволі витратним, учасникам хотілося б одержати від нього якомога більше контактів потенційних клієнтів. Оригінальний дизайн виставкових стендів це чудовий спосіб для компаній привернути широку увагу відвідувачів виставки до продукції свого бренду.

Для наших читачів які планують участь у виставкових заходах ми отримали фахові коментарі від заступника директора виставкової компанії КАРШЕ - Андрія Лозового. Андрій вже понад 15 років працює на керівних посадах у виставковому бізнесі. Під його керівництвом були організовані більше десятка виставок та побудовані близько 500 ексклюзивних виставкових стендів.

Чому слід обрати саме участь зі стендом у виставці?

Є чимало способів витратити маркетинговий бюджет для залучення нових клієнтів. Ми рекомендуємо саме участь у спеціалізованих виставках з індивідуальними стендами головним чином через якість і фаховість тамтешньої аудиторії. Такі заходи, як правило, відвідують головні експерти даної сфери, керівники компаній та власники бізнесів. Саме з такою клієнтурою більшості людей хотілося б мати справу при презентації продукції своєї компанії.

У мережі вже є якісна стаття, у якій фахово й детально розкривається питання, яке важливе значення мають виставкові стенди для просування бізнесу. Та й для більшості підприємців це вже стало зрозумілим, судячи із масштабів міжнародних виставкових заходів в усьому світі та кількості ексклюзивних виставкових стендів на них.

Як зробити виставковий стенд ефективним?

 

Щоб участь у виставці була ефективною варто звернути увагу на низку важливих нюансів, і тут мова іде не лише тільки про виставкові стенди.

  • Забронюйте гарне, прохідне місце в організаторів виставки.
  • Визначтесь із продукцію та послугами які ви плануєте презентувати.
  • Підготуйте та проінструктуйте свою команду для якісної роботи на виставці.
  • Оберіть надійного забудовника виставкових стендів.
  • Серед запропонованих забудовником варіантів, виберіть стенд з унікальним дизайном, але водночас функціональний для комфортної роботи.
  • Якщо бюджет дозволяє, замовляйте двоповерхові виставкові стенди. Стенди такого типу дають змогу отримати вдвічі більше корисної площі для роботи на виставці. Вони, як правило, вищі за сусідів і виглядають дуже презентабельно.

Продемонструємо на прикладі виставкового стенда компанії Rockwool – відомого виробника будівельних матеріалів із Данії.

Компанія КАРШЕ регулярно забудовує виставкові стенди міжнародної будівельної виставки WorldBuild Kyiv. Однак серед безлічі інших, двоповерховий виставковий стенд Rockwool вирізнявся своїм дизайном і був окрасою даної виставкової експозиції. 

Як оцінити результат роботи на виставковому стенді?

 

Певно що за кількістю нових клієнтів і замовлень (посміхається). Однак підбивати підсумки і робити оцінку варто десь через півроку після події.

Одразу після виставки починається робота із зібраною на ній клієнтською базою. Отримані контакти потрібно додати в CRM систему і надіслати усім потенційним клієнтам детальнішу інформацію про продукти чи послуги якими вони цікавилися. Якщо мова йде про великі контракти сегмента B2B – то рідко буває, що договір підписується прямо на виставці, хоча, у моїй практиці бувало і таке. Як правило, після першого ознайомчого етапу може пройти ще кілька місяців перемовин і погоджень усіх деталей поки угода буде підписаною. Саме тому і висновки про успішність роботи на виставковому стенді варто роботи через певний період часу.
Крім того, є ще рекламний і маркетинговий фактори, що не дають прямих фінансових показників для оцінки. Наприклад участь у заході – це й інвестиція в рекламу бренду, особливо якщо Ваш виставковий стенд мав унікальний дизайн і залишився на сотнях фотографій у ЗМІ. Профільна виставка –  це чудове місце і для маркетингових досліджень. Тут Ви маєте змогу оцінити тенденції ринку, побачити нові розробки конкурентів і партнерів та спрогнозувати свою стратегію на майбутній рік.

Одним словом, якщо стенд для виставки був правильно оформлений, а робота команди добре спланованою - позитивний результат від участі обов’язково буде.  


Андрій Лозовий
Заступник директора CARSHE ltd
Кандидат історичних наук

Поділитись

Новини по темі: