Плануючи участь у черговій виставці, яких традиційно дуже багато весною, компанії задумуються, як отримати від неї максимум користі. Оскільки такий захід є доволі витратним, учасникам хотілося б одержати від нього якомога більше контактів потенційних клієнтів. Оригінальний дизайн виставкових стендів – це чудовий спосіб для компаній привернути широку увагу відвідувачів виставки до продукції свого бренду.
Для наших читачів які планують участь у виставкових заходах ми отримали фахові коментарі від заступника директора виставкової компанії КАРШЕ - Андрія Лозового. Андрій вже понад 15 років працює на керівних посадах у виставковому бізнесі. Під його керівництвом були організовані більше десятка виставок та побудовані близько 500 ексклюзивних виставкових стендів.
Чому слід обрати саме участь зі стендом у виставці?
Є чимало способів витратити маркетинговий бюджет для залучення нових клієнтів. Ми рекомендуємо саме участь у спеціалізованих виставках з індивідуальними стендами головним чином через якість і фаховість тамтешньої аудиторії. Такі заходи, як правило, відвідують головні експерти даної сфери, керівники компаній та власники бізнесів. Саме з такою клієнтурою більшості людей хотілося б мати справу при презентації продукції своєї компанії.
У мережі вже є якісна стаття, у якій фахово й детально розкривається питання, яке важливе значення мають виставкові стенди для просування бізнесу. Та й для більшості підприємців це вже стало зрозумілим, судячи із масштабів міжнародних виставкових заходів в усьому світі та кількості ексклюзивних виставкових стендів на них.
Як зробити виставковий стенд ефективним?
Щоб участь у виставці була ефективною варто звернути увагу на низку важливих нюансів, і тут мова іде не лише тільки про виставкові стенди.
- Забронюйте гарне, прохідне місце в організаторів виставки.
- Визначтесь із продукцію та послугами які ви плануєте презентувати.
- Підготуйте та проінструктуйте свою команду для якісної роботи на виставці.
- Оберіть надійного забудовника виставкових стендів.
- Серед запропонованих забудовником варіантів, виберіть стенд з унікальним дизайном, але водночас функціональний для комфортної роботи.
- Якщо бюджет дозволяє, замовляйте двоповерхові виставкові стенди. Стенди такого типу дають змогу отримати вдвічі більше корисної площі для роботи на виставці. Вони, як правило, вищі за сусідів і виглядають дуже презентабельно.
Продемонструємо на прикладі виставкового стенда компанії Rockwool – відомого виробника будівельних матеріалів із Данії.
Компанія КАРШЕ регулярно забудовує виставкові стенди міжнародної будівельної виставки WorldBuild Kyiv. Однак серед безлічі інших, двоповерховий виставковий стенд Rockwool вирізнявся своїм дизайном і був окрасою даної виставкової експозиції.
Як оцінити результат роботи на виставковому стенді?
Певно що за кількістю нових клієнтів і замовлень (посміхається). Однак підбивати підсумки і робити оцінку варто десь через півроку після події.
Одразу після виставки починається робота із зібраною на ній клієнтською базою. Отримані контакти потрібно додати в CRM систему і надіслати усім потенційним клієнтам детальнішу інформацію про продукти чи послуги якими вони цікавилися. Якщо мова йде про великі контракти сегмента B2B – то рідко буває, що договір підписується прямо на виставці, хоча, у моїй практиці бувало і таке. Як правило, після першого ознайомчого етапу може пройти ще кілька місяців перемовин і погоджень усіх деталей поки угода буде підписаною. Саме тому і висновки про успішність роботи на виставковому стенді варто роботи через певний період часу.
Крім того, є ще рекламний і маркетинговий фактори, що не дають прямих фінансових показників для оцінки. Наприклад участь у заході – це й інвестиція в рекламу бренду, особливо якщо Ваш виставковий стенд мав унікальний дизайн і залишився на сотнях фотографій у ЗМІ. Профільна виставка – це чудове місце і для маркетингових досліджень. Тут Ви маєте змогу оцінити тенденції ринку, побачити нові розробки конкурентів і партнерів та спрогнозувати свою стратегію на майбутній рік.
Одним словом, якщо стенд для виставки був правильно оформлений, а робота команди добре спланованою - позитивний результат від участі обов’язково буде.
Андрій Лозовий
Заступник директора CARSHE ltd
Кандидат історичних наук