24 листопада, 2024
Ми в соцмережах

Узаконення будинків - етапи

  • 29 липня, 2024 17:17

Узаконення будинків необхідно в тому випадку, якщо його було зведено без необхідних дозволів. Ця послуга дуже популярна в Києві та області, адже дозволяє легалізувати самовільну забудову та уникнути великих штрафів. Завдяки отриманню необхідних документів і дозволів виникає право не тільки спокійно проживати в зазначеному місці, а й вільно розпоряджатися нерухомістю, продавати, дарувати, використовувати в якості кредитної застави.

Аби узаконити будинок, необхідно  пройти всі етапи легалізації. У Києві та області всю процедуру виконує компанія «ТребаТУТ» https://trebatut.com.ua/uzakonyuvannya-budinkiv/.

Що необхідно зробити до початку легалізації

Для початку легалізації важливо підтвердити право власності на землю або надати довідку про участь у садовому/дачному товаристві. Крім того, необхідно перевірити та впевнитись, що самобуд розташований на земельній ділянці з реєстру «Землі житлової забудови: для індивідуального житлового будівництва, садівничі та дачні некомерційні товариства. Після цього починається, власне тривалий процес легалізації.

Етапи легалізації нерухомості

До отримання рішення про право власності необхідно пройти кілька важливих етапів:

Перевірка. Це – досить важливий етап, на якому відбувається перевірка як ділянки, так і будівлі. Спеціалісти повинні встановити, що будинок відповідає будівельним нормам та державним стандартам, що ділянка відповідає цільовому призначенню, що майновий комплекс не має судових або кредитних обтяжень.

Якщо на етапі перевірки з’являться будь-які ускладнення, їх необхідно усунути, і лише потім рухатися далі.

Оформлення кадастрового обліку. Внесення відомостей про нерухомість в Земельний кадастр – обов'язкове для будь-якої нерухомості. Для отримання кадастрового номеру власник ділянки подає наступні документи: заяву; документи про право власності; технічну документацію.

Пакет документів разом з заявою можна подати через ЦНАП або портал Дія. Законодавство встановило термін 14 робочих днів для внесення інформації до кадастрового реєстру. В результаті власник отримую унікальний кадастровий номер.

Реєстрація права власності. Після отримання кадастрового номера реєструється право власності на нерухомість. До ЦНАПу або через портал Дія необхідно подати наступні папери:

  • паспорт та ІПН;
  • документ про право власності;
  • кадастровий номер нерухомості;
  • інформацію про сплату державного мита.

Термін оформлення права власності займає 5 робочих днів, результатом є отримання виписки з реєстру. Після цього узаконення будинку вважається завершеним, і він набуває легального статусу.

Поділитись

Новини по темі: