19 листопада, 2024
Ми в соцмережах

Тексти на замовлення: навіщо потрібні унікальні матеріали

  • 20 червня, 2023 9:54

Боротьба за клієнтів проводиться дотепер, адже забаганки покупців часто змінюються. Поява нових імен на ринку також стимулює конкуренцію. Виграти цей непростий чемпіонат допомагає розміщення оригінальних статей. Вихід в онлайн-сферу гарантує, що бренд не залишиться без уваги.

Проте чи впевнені ви, що отриманих запитів буде достатньо для розвитку компанії? Якщо ні, варто скористатись послугою написання текстів на замовлення для сайту або блогу. Досвідчені копірайтери залюбки допоможуть просувати ваш портал та отримати ту кількість уваги, яка потрібна на цьому етапі роботи https://fabrika-slov.com/uk/.

Унікальні та оригінальні тексти на замовлення

Замовлення статей для сайту дозволяє робити вибір між оригінальним та унікальним контентом. Для оцінки унікальності використовують різноманітні сервіси. Алгоритм визначає, який відсоток повторень помічений у наданому матеріалі. Зазвичай замовники наголошують на унікальності, проте забувають про оригінальність.

Оригінальні тексти на замовлення пишуть експерти, які ознайомлені з унікальними особливостями теми. Для написання копірайтеру достатньо отримати завдання та час на його виконання. Інші інструменти не потрібні, адже необхідна інформація вже є «на озброєнні».

Оригінальний матеріал створюють без підказок та прикладів. Замовнику потрібно розповісти про особливості продукту або товару та надати додаткові відомості. Цього буде достатньо для створення тексту на замовлення. Показники унікальності також залишаються високими.

Як підготуватись до замовлення тексту

Підготовка з боку замовника зводиться до складання технічного завдання. Сюди вносять вимоги до виконавця, побажання щодо змісту та перелік ключових запитів. Якщо потрібне використання додаткових LSI-слів, варто додати список до замовлення.

Альтернативний спосіб – заповнення бриф-форми. Таку можливість пропонують студії контенту, які також можуть виконати написання текстів на замовлення. Особливістю брифу є заповнення обов'язкових полів. Зазвичай ТЗ мало чим відрізняється від брифу, проте останній варіант все ж зручніший для новачків.

Створення матеріалу проходить у кілька етапів:

  • передача ТЗ до рук менеджера, а згодом – копірайтера;
  • ознайомлення з правилами та вимогами;
  • написання тексту на замовлення з використанням «ключів»;
  • перевірка готового варіанту редактором;
  • відправка тексту замовнику.

Студія копірайтингу Fabrika Slov – це команда професіоналів, які працюють разом близько 10 років. Цього часу вистачило, щоб гарантувати чудовий результат.

Теги:
Поділитись

Новини по темі: