14 квітня, 2025
Ми в соцмережах

Світ натхнення, фактів і добрих новин: Media.Point

  • 9 квітня, 2025 18:39

Усе більше новин маніпуюють свідомістю, зміщують акценти, підставляють факти та нав’язують ріст тривожності. Інформаційна перевантаженність робить все більше запитів на контетн-релакс. Новини як ковток чистого повітря: надихають, розважають, додають світла у щоденну рутину. А відкритість, душевність та людські історії просто додають впевненості та мотивації.

Саме на цьому будує свою місію медіаагенція https://mediapoint.com.ua/, що спеціалізується на актуальних та цікавих новинах — справжньому "вітамінному коктейлі" для душі читача.

Формат має значення

У сучасному світі, важко навіть уявити інформаційне видання, що починає ваш день з теплих слів. Часто новини ранку можна описати як “кава та свіжовижатий треш”. Це звісно інформаційна складова та буденнісь життя. Але є й інша сторона, де читач хоче знайти теми для розвантаження:

  • святкові привітання з нагоди державних та релігійних свят, іменини, дні народження знаменитостей, ювілеї видатних українців, або просто щирі побажання на добрий ранок. І це не просто шаблонні тексти, а ексклюзивні, креативні з гумором та естетикою.
  • цікавий контент з новин про дивовижні історії успіхів, кумедні ситуації, надихаючі новини про життя, відкриття в різних сферах.
  • теплий контент - гарні новини з відчуттям спокою та інформаційного збагачення. Новини, після яких хочеться жити, подорожувати, бачити хороше.

Місія видання

Факти – це кістяк новин, але справжня журналістика оживає, коли ми додаємо до них людську історію. Саме це є ключем від головної редакторки.

Команда пофесіоналів вірить, що в інформаційну епоху найціннішим є не просто доступ до новин, а їх грамотне осмислення.

А мета інформаційного  порталу проста, але глибока - прагнення донести не просто “гарячі” новини, а вдихнути в них зміст, бути в контексті, знайти актуальність та бути в тренді.

«Навіть якщо це просто гарне привітання чи смішна історія — вона може змінити настрій і день», - кажуть засновники.

У такий спосіб видання стає не просто новинним ресурсом, а медіа-компаньйоном, що супроводжує своїх читачів від чашки кави до вечірнього відпочинку.

Кому це цікаво?

Не можна прямо визначити аудиторію кожного новинного каналу, але все ж є середній зріз:

  • Науковці та вчителі — для створення позитивної атмосфери,
  •  Комунікаційники — для швидкого пошуку легкого контенту для соцмереж.
  •  Родинам — для щоденних сімейних моментів.
  • Бізнесу — як джерело привітань для клієнтів та партнерів, пошук актуальних тем.

 У світі, де кожна новина має вагу, дозвольте собі обрати ту, яка лікує, а не ранить.

Теги:
Поділитись

Новини по темі: