18 листопада, 2024
Ми в соцмережах

Що основного треба питати рекрутеру на співбесіді в IT

  • 15 січня, 2024 11:42

Агенції IT рекрутингу (https://evotalents.com/uk) мають у своєму штаті від одного-двох до кількох десятків рекрутерів. Всі рекрутери різні. Кандидати також. Ця різниця може стати особливо помітною під час співбесіди. Які питання ставити кандидату? Перед першими співбесідами та інтерв’ю кожен рекрутер розмірковує над цим. 

Варто розділити питання на дві групи. По-перше, вам треба з’ясувати основні компетенції кандидата та зрозуміти його мотивацію. Спитайте:

  • Чим ви займалися на попередній роботі? Який проєкт був останнім?
  • Що ви знаєте про компанію в якій плануєте працювати?
  • Що приваблює вас у новій роботі?
  • Чого ви хочете досягти найближчим часом?
  • Як ви вирішуєте конфлікти?

Таких питань дуже багато, всі вони є в Інтернеті. І є рекомендації як на такі питання відповідати! Кандидат може до них підготуватись. Тому компаніям та рекрутерам є сенс ставити нестандартні питання, вони розкриють кандидата з іншого боку. Складніше за все підготуватись до питань на фантазію:

  • Яка у вас надздібність?
  • Як вас описують вороги?
  • Ви вважаєте себе злодієм чи героєм?

Підготуйте свої питання, зробіть співбесіду цікавою і водночас ефективною. Коли людина залишає зону комфорту, мозок активно починає шукати вихід із ситуації. Це має бути корисним. Як для кандидата, так і для рекрутера.

Як передати правильно кандидата на наступний етап відбору

Кандидати зазвичай проходять багато етапів відбору. В якійсь компанії їх більше, в якійсь менше. Це залежить від посади на яку претендує кандидат та від політики компанії. Перші етапи відпрацьовує рекрутер. Він же й проводить перше інтерв’ю. Після цього до кандидата підключається компанія-замовник. Вона може дати рекрутеру виконати певні доручення від свого імені, а може взяти на себе всю подальшу програму по спілкуванню та тестуванню кандидата. Це й технічне інтерв’ю, й тестове завдання, й перемовини про умови майбутньої роботи. Часто трапляється так, що стосунки замовника та рекрутингової агенції нагадують товариські відносини. Компанія запрошує рекрутерів на всі етапи спілкування з кандидатами, прислухається до їх думки, вислухує поради. А потім вони разом приймають рішення про подальшу долю кандидатів.

У всіх випадках задача рекрутера підтримувати постійний контакт з кандидатами, давати їм зворотний зв'язок, інформувати про проходження наступних етапів відбору, тримати в курсі ситуації. Кандидат, що залишається наодинці з собою, збільшує свої шанси знайти іншого рекрутера.

Оффер в IT. Фінал чи ні?

Оффер є останнім етапом спілкування між рекрутером та кандидатом. Якщо останній приймає пропозицію, він підписує контракт з роботодавцем й переходить під опіку HR-менеджера компанії, що його найняла. Для кандидата відкривається нова сторінка життя, - сторінка успіхів, реалізації талантів та побудови планів на майбутнє.

А що рекрутер? В його базі залишаються контакти кандидата. Хтозна, можливо через деякий час він знову захоче змінити роботу. А можливо вони вже стали друзями. Будуть поздоровляти один одного з Новим роком, Днями народження та пити каву при нагоді…

Тож звісно, оффер – це не фінал, а лише початок.

Поділитись

Новини по темі: