Для залучення потоку клієнтів приватні клініки та інші установи створюють власні сайти або розміщують оголошення на спеціальних майданчиках в Інтернеті. Однак, з'являються й інші проблеми, наприклад, велика кількість конкурентів та повільний приплив потенційних покупців.
Будь-який медичний майданчик має підтримуватись якісною рекламою, дозволеною українським законодавством. Тому, звичайне SEO просування сайту в такому разі не підійде - його буде недостатньо (або зовсім не можна використовувати). Дуже важливо правильно підібрати інструменти, щоб розкрутити медичні послуги.
Вимоги щодо реклами до медичної установи
У нашій державі було затверджено зведення правил та законів про створення реклами різних фармакологічних засобів та медичних послуг. Якщо їх буде порушено, то в клініці доведеться постати перед судом.
Здійснюють помилки навіть компанії з великим досвідом у медичній галузі. Було підтверджено випадки, коли ретельно продумана до дрібниць реклама через дрібний нюанс порушила закон.
Потрібно бути дуже акуратними з рекламованими засобами та послугами. У жодному разі не можна розміщувати оголошення на препарати, які:
-
є забороненими;
-
видаються лише за рецептом;
-
стимулюють зростання (кошти зі спортивної фармакології);
-
немає всіх потрібних сертифікатів.
Законом також карається гарантування отримання неймовірного результату прийому в заголовках кампанії. Також важливо, щоб реклама приватної клініки не містила й іншої інформації:
-
твердження, що без прийому певного засобу різко погіршиться стан здоров'я та хвороба проявиться;
-
посилання на знаменитостей;
-
фотографії пошкоджених та видозмінених від травм частин тіла;
-
історії про недостовірне лікування;
-
залучення неповнолітніх.
Потрібно враховувати всі ці критерії повністю та ретельно перевіряти кожне слово.
Варіанти просування сайту приватної клініки
Навіть коли є суворі правила та різні обмеження для ведення ресурсу, існує кілька перевірених варіантів просування сайту.
1. SEO.
У даного методу головне завдання - підвищення сторінки в ТОП за запитами в пошуковій системі. За допомогою SEO-просування користувач легко знайде ваш майданчик і, з великою ймовірністю, звернеться саме до вас.
Слід враховувати деякі фактори, щоб розкрутити та покращити медичний сайт.
-
Персонал. Щоб побудувати довірчі стосунки з майбутніми клієнтами, дайте їм ознайомитися зі співробітниками клініки, їх досвідом роботи, напрямом, сертифікатами, науковими ступенями.
-
Структурність ресурсу. Переконайтеся, що будь-яка послуга або інша інформація відповідає запиту аудиторії.
-
Ціни. Слід обґрунтувати зазначену вартість: вказати всі особливості процедур та додаткові витрати.
-
Онлайн-запис. Добре, так клієнт може просто оформити запис всього в кілька кліків.
Такий варіант вимагає часу, але результат буде якісним та довгостроковим.
2. Контекстна реклама.
Дуже гарний варіант для розкручування ресурсу. Тут потрібно надати сертифікати та інші документи. Реклама залежатиме від обмежень, встановлених для певних коштів чи послуг. Також важливо, щоб у такому оголошенні були відсутні ключові слова, які б підтверджували будь-яке ставлення до медицини. Не слід використовувати в рекламі фотографії з оголеними тілами та запевненнями про 100% результат.
Також гарним рішенням буде поєднання цих двох інструментів для просування сайту. Слід підійти до цього питання відповідально та не шкодувати часу.
Джерело: https://seo.ua/