18 листопада, 2024
Ми в соцмережах

Porsche 911 встановив новий світовий рекорд висоти

  • 19 березня, 2024 10:25

У столиці Чилі, Сантьяго, відбулася знакова подія, коли Ромен Дюма, знаменитий за свої досягнення в автоспорті, встановив новий світовий рекорд, досягнувши неймовірної висоти на вершині Охос-дель-Саладо, найвищого вулкана у західному хребті, на екологічно чистому Porsche 911, адаптованому для роботи на eFuels. За його успіхом стояла міжнародна група спеціалістів з різних куточків світу, включаючи Чилі, Францію, Німеччину, США, Канаду та Швейцарію.

Під час цієї місії, підтримуючи Ромена Дюма, триразового переможця Ле-Мана, команда зіткнулася з надзвичайно важкими умовами. Вони боролися з розрідженим повітрям на великій висоті, яке було майже вдвічі менше насичене киснем, ніж на рівні моря, та з низькими температурами, що досягали мінус 20 градусів Цельсія.

Особливості автомобілів

Porsche 911 встановив новий світовий рекорд висоти. Експедицію з використанням двох значно модифікованих моделей Porsche 911 підтримали HIF Global, Schaeffler Group, Mobil 1, BFGoodrich і TAG Heuer. Ці компанії підтримали міжнародну команду гідів, інженерів, водіїв і альпіністів за допомогою досвіду та технологій.

Дві моделі 911, які використовувалися в цій експедиції, були оснащені eFuels, які виробляються в пілотному проекті HIF. Проєкт ознаменував повернення автомобіля та команди на вулкан Охос-дель-Саладо, який вони відвідали у 2022 році та щойно перевищили 6000 метрів під час дослідницького пробігу. З огляду на контекст, досягнута пікова висота дорівнює 1934 метрам за вершиною Монблан. Попередній рекорд, встановлений у 2020 році, становив 6694 метри.

Porsche 911 підняв планку світових досягнень, встановивши безпрецедентний рекорд, досягнувши висоти 6734 метри.

У цьому історичному поході за рекордом були задіяні дві спеціально адаптовані версії Porsche 911, яким були дані імена «Доріс» і «Едіт». Саме «Едіт», легка і маневрена версія, під керуванням Ромена Дюма, встановила рекорд. Цей автомобіль був створений у співпраці з компанією RD Limited і Porsche, на базі моделі 911 Carrera 4S з особливими змінами для подолання бездоріжжя. Його 3,0-літровий шестициліндровий опозитний двигун, потужністю 443 кінські сили, працював зі стандартною 7-ступінчастою механічною коробкою передач. Двигун використовував заводські мастильні матеріали від Mobil 1, що забезпечувало його безпроблемну роботу в екстремальних холодних умовах. Дана модель Porsche 911 відзначилася як ідеальна база завдяки своїй міцній, але легкій конструкції шасі, достатньої потужності та здатності адаптуватися до високогірних умов.

Обидва автомобілі були обладнані карбоновими гоночними сидіннями та п'ятиточковими ременями безпеки для додаткової захищеності. Вони також отримали портальні осі, які не тільки підвищили кліренс до 350 мм, але і знизили передавальні числа, дозволяючи точні та плавні маневри на низьких швидкостях. Для захисту від кам'янистих перешкод було встановлено особливий легкий і міцний захист днища з арамідного волокна.

Лідер експедиції, автомобіль «Едіт», був оснащений передовою технологією управління безпосередньо від Schaeffler Group, відомою як Space Drive. Ця система керування за допомогою дроту була спеціально розроблена, щоб впоратися з екстремальними умовами вулканічної місцевості, забезпечуючи Дюма точним і чутливим зворотнім зв'язком, необхідним для точного розташування автомобіля в складних умовах, включаючи круті та майже вертикальні підйоми.

Теги:
Поділитись

Новини по темі: