Якщо в автомобілі низький рівень шумоізоляції, то ситуацію можна виправити власноруч. Левову частку захисту складає саме віброізоляція, адже за допомогою неї створюється значна частина шумів. Зазвичай шумовіброізоляцію роблять комплексно, однак на бажання можна розбити процес на етапи.
Які частини необхідно шумовіброізолювати
Шумоізоляцію потрібно підбирати залежно від стану й моделі машини — за потреби можна проконсультуватись із фахівцями AUTOBAZA. Переважно беруть стандартні матеріали, проте існують і покращені варіанти. А ось віброізоляція авто повинна бути найкращої якості, адже на неї припадає підвищене навантаження. Шумовіброізоляцію рекомендують проводити для таких частин автомобіля:
- капот, з якого традиційно починають обробку, як з найлегшої частини;
- двері, де особливу увагу потрібно приділити щільному приляганню під час закриття;
- підлога, де не можна наносити матеріали на клейкій основі, щоб не накопичувалась волога;
- колісні арки, де важливий захист від вологи та бруду;
- дах, на якому потрібно врахувати зміну геометрії для правильного встановлення декоративного шару;
- багажник, у якому потрібно залишити не обклеєні вентиляційні отвори.
Не варто використовувати не призначені для ізоляції матеріали, оскільки вони схильні до створення конденсату, що пришвидшує розвиток корозії.
Покроковий список дій
Перш за все необхідно підготувати усі необхідні інструменти: прокаточний валик, розчинник, інструменти для розбору, захисні рукавиці та маски. Далі діють за стандартною схемою:
- Зняти обшивку, якщо вона є, та обробити металл обезжирювачем.
- За допомогою прокаточного валика нанести шар віброізоляції, щоб виключити появу бульбашок повітря поміж шарами.
- Обробити всі стики герметиком для отримання максимальної ефективності, а також краї залишених отворів.
- Нанести шумоізоляцію, причому потрібно ретельно вивчити карту машини. Деякі отвори закривають для герметичності, інші мають залишитись відкритими.
- Зібрати все назад, у зворотному порядку, не забуваючи про міцні кріплення.
Однією з найскладніших частин для обробки буде підлога, адже вона постійно під навантаженням, а також отримує удари гравієм. Тому для неї рекомендують використовувати спеціальний матеріал — вібропласт. Віброізоляцію потрібно наности повільно, поступово, перевіряючи кожен сантиметр. Бульбашки повітря повністю знищать захист, якщо залишаться всередині.