13 червня, 2025
Ми в соцмережах

Особливості замовлення брендованих подарунків та сувенірів

  • 11 червня, 2025 11:58

Правильно підібрані брендовані подарунки та сувеніри постійно нагадуватимуть про продукцію та послуги довгий час після завершення заходу. Що потрібно врахувати та як правильно вибрати сувеніри та подарунки для гостей події? Щоб йти в ногу з часом, більшість компаній проводять велику кількість заходів. Внутрішні – тимбілдінги та корпоративи, тренінги та навчальні курси. У рекламних цілях – промоакції, конкурси, шоу та фестивалі, співпраця як спонсор чи учасник, дитячі та сімейні свята. Для встановлення контактів, пошуку нових зв'язків – презентації, бізнес-сніданки, тематичні форуми та конференції. Щоб виділитися, мало розіслати комерційну пропозицію або зробити каталог. Правильно підібрані брендовані подарунки та сувеніри з https://loveyself.com.ua/ постійно нагадуватимуть про продукцію та послуги, підвищуватимуть довіру та лояльність після закінчення події.

Особливості брендованих сувенірів: що треба знати

Вироби з логотипами фірм є невід'ємними атрибутами на:

  • ювілеях, професійних та календарних святах;
  • тренінгах, тимбілдінгах та інших корпоративних заходах;
  • фестивалях, виставках та конференціях;
  • маркетингових заходах – наприклад, акціях та презентаціях продуктів компанії.

Рекламні сувеніри – це не просто приємні та функціональні подарунки. У «правильних руках» вони є потужним інструментом маркетингу та комунікації, що допомагає компанії досягати своїх цілей та завдань. Рекламні сувеніри створюють відомий та привабливий образ бренду. Їхнє основне завдання – формування довіри, лояльності та поваги в аудиторії.

Чому варто використовувати рекламні сувеніри на виставці

Рекламні сувеніри на виставці – це один із найефективніших способів просування компанії. Вони мають такі переваги:

  • допомагають виділитися серед конкурентів та привернути увагу відвідувачів до свого стенду чи павільйону;
  • створюють позитивний імідж та репутацію компанії, показуючи її професіоналізм, креативність, гостинність та щедрість;
  • посилюють сприйняття та запам'ятовування бренду, продукту чи послуги, а також передають ключове повідомлення чи перевагу компанії;
  • стимулюють інтерес та бажання відвідувачів до подальшого спілкування, співпраці чи купівлі, а також служать нагадуванням та рекомендацією компанії.

Ідеальний подарунок має дві якості: утилітарність та оригінальність. Їх співвідношення залежить від показників цільової аудиторії, за якими можна практично однозначно зробити висновок, якому презенту вона зрадіє більше.

Чому потрібно замовляти брендовані подарунки

Без промо-акцій із подарунками для клієнтів, заохочувальних презентів співробітникам неможливо вести бізнес – про це знає будь-який успішний підприємець. У цих питаннях найголовніше – вибрати вірні бізнес-сувеніри з логотипом, які відповідатимуть характеру події та статусу адресата.

Отже, при замовленні брендованого сувеніру слід враховувати кілька моментів:

  • вітання з календарними, державними, корпоративними святами. Приурочені до дат;
  • подяка (за укладання угоди, за підтримку в кризу, за роботу);
  • зміцнення зв'язків - існуючих або запланованих.

Бажаний сувенір покажуть іншим на зустрічах, у соціальних мережах, надішлють фото друзям, напишуть відгуки.

При цьому не обов'язково витрачати на подарунки всі гроші світу - можна заощадити і отримати результат. Наприклад, подарунки варто замовляти заздалегідь. Насамперед ця порада стосується корпоративних новорічних подарунків. Поки йдуть наради, що подарувати клієнтам на Новий рік, друкарні та виробництва можуть перестати приймати замовлення через високе завантаження в сезон або підняти ціни на послуги. У результаті є небезпека перевищити бюджет.

Поділитись

Новини по темі: