18 листопада, 2024
Ми в соцмережах

Особливості вибору платформ для вебінарів

  • 15 травня, 2024 15:23

Масштабні онлайн-заходи зручно проводити у форматах вебінарів та відеоконференцій. З їхньою допомогою вони організовують дистанційне навчання, проводять локальні та міжнародні зустрічі, презентують нові продукти бренду.  

     Вебінари вже давно використовуються в маркетингових стратегіях. Вони не тільки допомагають у навчанні співробітників, а й знайомлять користувачів із брендами та їхньою продукцією. На ринку представлено безліч сервісів, які надають послуги відеоконференцій — у цій статті ми підготували добірку цікавих платформ для вебінарів, які адаптовані під різні бізнес-завдання, а також розповімо, на які критерії потрібно орієнтуватися, щоб вибрати платформу. 

      Яку платформу для вебінарів обрати: ви можете вибрати тільки ті, які впливають на вашу роботу і порівняти сайти за вашим скороченим списком. Також компанія mcCloud може запропонуваим вам вигідні пакети професійних бізнес-додатків.  

На сьогоднішній день найбільш популярними варіантами є: 

  • Google Meet; 
  • Zoom; 
  • Skype; 
  • Microsoft Teams; 
  • Jitsi Meet. 

      В інтернеті можна знайти десятки платформ, що дозволяють запустити трансляцію або провести повноцінний вебінар. З такої кількості пропозицій складно вибрати, тому ось декілька особливостей, на які потрібно звернути увагу при остаточному виборі платформи. 

Можливості для бізнесу: 

  • Кількість ведучих/спікерів: скільки експертів можуть підключитися до трансляції одночасно. 
  • Обмеження на кількість учасників: при цьому бажано на практиці протестувати заявлену кількість – чи будуть зависання, чи збережеться якість відео тощо. 
  • Запис вебінару — чи можна зберегти, чи відбувається це автоматично, в якому форматі можна завантажити готовий файл. 
  • Відображення спікера та контенту: чи можна ввімкнути демонстрацію екрану, показувати презентації, вставляти відео, ілюстрації чи інші графічні матеріали. 

      Вибір найкращої платформи для вебінарів, без сумніву, є одним із найважливіших завдань при плануванні вебінару

На спеціалізованих платформах для вебінарів є низка функцій: 

  • Ви можете створювати лендінги та налаштовувати форми для збору даних для збору цільової аудиторії та її сегментації, наприклад, за рівнем знань. 
  • Розсилати запрошення та сповіщення, а також збирати відгуки після вебінару. 
  • Використовувати вбудовану систему аналітики, щоб оцінити залученість учасників. 
  • Створювати анкети та тести для перевірки отриманих знань. 
  • Використовувати автоматизовані вебінари, які можна транслювати для нової аудиторії на початку курсу або як вступ перед воркшопом. 

     Від демонстрацій продуктів до презентацій продажів, навчальних заходів тощо, вебінари діють як рушійна сила змін і допомагають брендам налагодити зв'язок з аудиторією. Отже, пошук найкращих платформ для вебінарів допоможе вам отримати максимальну віддачу від вебінарів.

Поділитись

Новини по темі: