18 листопада, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Інтернет
  • Легкість та зручність: як полегшити електронний обіг накладних та звітів

Легкість та зручність: як полегшити електронний обіг накладних та звітів

  • 20 листопада, 2023 16:49

Циркуляція документації - це ключова робота серця кожного підприємства, починаючи з обліковця, менеджменту, бухгалтерії та керівництва, закінчуючи державними установами. Адже прозорість та квартальна звітність створена не лише для податкової, але для внутрішнього впорядкування документообігу. Тож потрібно заздалегідь подумати над програмним забезпеченням, яке було б зручне та ефективне в роботі та вивчити усі переваги і можливості. Для компаній Житомирської області це питання набуває рішення з ПЗ M.E.Doc Житомир, яке розроблене для бухгалтерій для подачі звітності, електронного документообігу, адміністрування ПДВ та акцизу. Про можливості та переваги впровадження та підтримки розкажуть фахівці. 

Медок: My Electronic Document 

Ефективна робота може бути в рази зручнішою, якщо працювати не на скачених хакерських чи неліцензійних програмах. Доречніше та економним буде придбана комп’ютерна програма медок Житомир, яка стане надійним  помічником:

  • для роботи з усіма типами документів у електронному вигляді,
  • податкові накладні,
  • акти, 
  • рахунки,
  • звіти.

Адже програмне забезпечення для бухгалтерії не стоїть на місці та постійно оновлюється під віхи та потреби. Тому новітній програмний продукт якнайкраще підійде для підприємств різних сфер діяльності та систем оподаткування. Це не лише швидкий та зручний інструмент, але й є надійним засобом ЕЦП. Адже надає юридичну силу будь-якому документу, створеному в програмі. А лічені секунди відправки до контролюючих органів спрощують підписання документів.

Будь-який документ, створений в «M. E. Doc» та підписаний ЕЦП, є оригіналом документу в електронному вигляді.

Переваги системи M.E.Doc

Інноваційність, простота використання з підтримкою мають ряд переваг в користуванні:

  • автоматизація звітності та процесів документообігу в межах однієї програми,
  • захищеність даних та спеціальне шифрування ЕЦП (електронний цифровий підпис),
  • контроль на відстеження на всіх етапах документообігу,
  • сучасний та зрозумілий інтерфейс,
  • економія часу і скорочення витрат,
  • відповідність бланків всім вимогам чинного законодавства та контролюючих органів,
  • своєчасне оновлення,
  • технічна підтримка,
  • системи лояльності та можливості підвищення кваліфікації.

Український продукт від команди професіоналів популярний також завдяки зручності, універсальності, економії часу та витрат. 

 

Поділитись

Новини по темі: