Пошук клієнтів та власне здійснення продажів - головне правило успішності бізнесу. Ринок маркетингу пропонує багато інструментів, якими можна залучити клієнтів. Хочеться спробувати все і відразу для отримання приголомшливого ефекту. Звідси виникають касові розриви, інвестиційні провали, банкрутство. І нарешті експерименти в маркетингу - це ігри з вогнем, де іноді злиті гроші принесли б прибуток в перспективі іншими шляхами.
А іноді треба сфокусуватись на конкретному рішенні без відволікання на зайві. Зосередимось на тому, як зробити розсилку в інстаграмі та покроково дослідимо втілення.
Отож плавно перейдемо до розгляду https://smmbot.net в соцмережах і як ними користуватись.
Розсилки в Інстаграм директ
В першу чергу це про укріплення комунікаційності зі своєю спільнотою. Надсилаючи своїм клієнтам унікальні матеріали і пропозиції можна як персоналізовано, так і націлені на різні дії в залежності від групи клієнта.
Використання чат-бота для Інстаграм і наявність клієнтської бази - це важливий інструмент використання з максимальною користю Інстаграм директу для просування, реклами та продажів.
Розглянемо покроково, як створити розсилку в Інстаграм директ для клієнта, збільшення бази та продажів.
Налаштування розсилки в Інстаграм директ
Для налаштування розсилки першочергово потрібно синхронізувати акаунт Інстаграм з сервісом SMMBOT. Для новачків для процесу підключення варто ознайомитись з довідником.
Після цього переходимо до наступних дій:
- потрібно зайти на сторінку “Розсилка” і активувати кнопку “Додати розсилку”,
- даємо назву та обираємо отримувачів. Тутварто враховувати активність користувачів та зв’язок з тарифом,
- далі обираємо дії, які будуть виконуватись в розсилці,
- активуємо формат з розширеними функціями: кожна форма буде складатись з повідомлення з картинкою, заголовком та клікабельними кнопками тощо,
- для додавання кнопки в повідомлення, слід активувати команду конкретного сценарію,
- в розсилку можна додати необмежену кількість дій,
- після зберігання створенної розсилки, вона з’явиться в списку створених,
- для відправки нажимаємо “Запуск”.
Корисні поради
Варто також виконувати поради, аби розсилка подобалась користувачам та не була нудною чи спамом:
- використання візуальних ефектів, це найбільше сприяє активності та відповіді від клієнтів,
- інтрига перших рядків чи цікавість заголовку, креативність,
- унікальні матеріали та пропозиції,
- налаштування персоналізованої розсилки користувачам під різні стадії “прогрітості” і готовність створення цільової дії.