19 листопада, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Інтернет
  • Корпоративний стиль компанії: як не відставати від трендів і бути помітним

Корпоративний стиль компанії: як не відставати від трендів і бути помітним

  • 10 квітня, 2023 15:06

Корпоративний дух кожної компанії складають професіонали, які працюють в одному ключі задля розвитку, руху до досконалості та відповідно успішності. Бути на висоті та підтримувати імідж - це теж про професійний етап життя. Він складається не лише з блокнотів, кулькових ручок та календарів офісної команди, але й з брендована продукція, що робить вас унікальними, помітники й трендовими. 

Показати - заявити про себе

Головним правилом сувенірної продукції є застосування нанесення лого,торгової марки, чи кредо компанії. Звісно, в першу чергу це пов’язано з фірмовою канцелярією і речами побуту. 

Креативність ніколи не буде зайва, якщо ви довіряєте цю справу справжнім профі, котрі відслідковують останні зміни маркетингових стратегій.

При цьому потрібно адаптувати сувенірну продукцію з подіями чи метою, яку намагаєтесь досягти.  

  • Вдалий акцент на фірмовому офісі, котрий приймає велику кількість покупців чи відвідувачів буде доречним. 
  • Дрібнички як сувеніри на пам’ять (креативний сертифікат, візитівка, брендована упаковка тощо).
  • Презентаційний матеріал при відкритих конференціях чи важливих зустрічах, переговорах (роздатковий матеріал, канцелярія).

Окрім, корпоративного стилю, важливо використовувати ідеї та тренди, які на часі. Такі бізнесові стратегії дозволять бути не лише впізнаваними, але й лідируючими й задавати наративи конкурентам.

Ідеї, які на часі

Реклама - це рухома постійно рухлива субстанція реальності та креативності. Рекламні фахівці успішно застосовують ідеї, котрі на часі. Від так все частіше лого компанії менше транслюються на календариках, проте  з’являються на речах побуту. 

Події часу диктують свої закономірності та акценти:

  • патріотична направленість та українська символіка на елементах одягу, головних уборах, текстильних виробах, годинниках, браслетах тощо.
  • короновірусна пандемія дала поштовх до появи рекламних носіїв на індивідуальних засобах захисту (маски, санітайзери, антисептики).
  • мілітарі-направленість - футболки, худі, світшоти, наліпки.
  • навіть віялові відключення світла дали поппит на такі товари, як ліхтарики, павербанки, жилети, світловідбиваючі стрічки, браслети. 
  • еко-активність та спорт-стиль (рюкзаки, еко-сумки, шоппери, термоси, пляшки для води,індивідуальні набори).

І так, всі ці групи товарів можна робити брендовими, використовуючи не лише мерч компанії, але й індивідуальні побажання. Професіонали та спеціалісти prioritet.com.ua детально та індивідуально підберуть найкращий варіант втілення як брендової продукції, так і формування подарунків.

 

Поділитись

Новини по темі: