Водонагрівачі стали одним із обов’язкових атрибутів кожної оселі, а ще це автономна опція незалежності від централізованого водопостачання. Тепла вода не за примхами, а на постійній основі, коли потрібно. Це економно, раціонально та про безпеку. Проте тут теж є свої ключові правила, адже потрібно подбати про сервісне обслуговування, а це в свою чергу подбає про комунальні платіжки та здоров’я.
Для чого потрібна чистка бойлера та як часто її слід дотримуватись, розповідають фахівці.
Сервісне обслуговування і профілактика
Коли в доповнення до новенького бойлера пропонується сервісне обслуговування, то варто завжди погоджуватись. Й раціональні люди так і роблять, адже дивляться на кілька кроків вперед, не доводячи до критичної точки неповернення.
Профілактика та обслуговування - це ключ не лише довготривалості й експлуатації пристрою, але й про економію та власне здоров’я. У цьому переліку також очистка води https://bt-service.ua/uk/sistemy-ochistki-vody/ та повний спектр інженерських підказок.
Отже, аби не сталось серйозних наслідків, варто запобігти можливим проблемам чи дефектам на ранніх стадіях.
Відмова від регулярного сервісного обслуговування веде до ряду неприємних наслідків:
- бойлер може вийти з ладу через накопичення осаду мінералів (накипу),
- різних масштабів корозії,
- зношеність або поломка окремих елементів,
- збої у роботі, механічні та технічні неполадки, шуми,
- збільшення часу для нагріву води,
- збільшення спожитої енергії.
Як висновок, здавалось би звичайний накип, може стати тим лакмусовим папірцем, що веде до серйозних збоїв. Для високої ефективності роботи системи водонагрівача та економії енергії й зайвих витрат за оплату комунальних послуг, варто проводити профілактичні регулярні технічні огляди й обслуговування.
Частота сервісного обслуговування
Принагідно потрібно залучитись підтримкою надійних та кваліфікованих майстрів, котрі мають крім досвіду роботи, гарантійні листи на виконані роботи.
Рекомендована частота технічного обслуговування бойлера - раз в рік, якщо немає приводів для клопоту.
Також дрібні порушення в роботі теж є приводом для виклику фахівців:
- брак гарячої води,
- шум при роботі, якого раніше не спостерігалось,
- різке зростання електроенергії,
- інші зміни в роботі водонагрівача.
Усі ці дефекти є приводом для додаткового огляду й обслуговування. Також частота обслуговування залежить від факторів якості води, її жорсткості та систем очистки.
У будь-якому випадку технічне обслуговування додасть життя бойлеру, а чиста вода - здоров’я в домі. Кваліфіковані майстри БТ сервіс на всі види робіт дають гарантію якості.