16 липня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Інтернет
  • Як підняти перегляди з дна просторів соцмереж та обернути їх на благо

Як підняти перегляди з дна просторів соцмереж та обернути їх на благо

  • 13 червня, 2024 11:14

Успіх процвітаючого бізнесу не стільки залежить від продукту, як від вміння його продавати. Впізнаваність, популярність, ажіотаж та великі продажі  приходять далеко не одразу. І тут велика робота на багатьох ланках. Одним з важливих факторів успішного бізнесу є його просування. Як з цією матерією розібратись та де шукати відповіді на хвилюючі питання, зібрали в гайді.

Самостійна робота чи допомога професіоналів

Багато підприємців не надають важливого значення просуванню через інтернет. Досить часто (але на щастя вже рідше) вони кажуть, що не бачать необхідності для цього задіювати власний ресурс чи спеціалістів діджитал агенцій. Проте втрачаючи нові заявки та клієнтопотік, десь закрадається думка, що робиться недостатньо. Самостійне вирішення часто заходить у глухий кут, адже алгоритм загальних правил просування далеко підходить не для кожного бізнесу. Проте намагання рухатись на цьому шляху уже говорить про прояснення на чорній полосі шляху компанії.

Які можуть виникнути проблеми з самостійним просуванням:

  • неправильно обрана стратегія розвитку,
  • некоректна чи несвоєчасна реакція,
  • відсутність концепції,
  • нестача часу на опрацювання самостійно.

Окрім цього, варто мати додаткові знання з площин:

  • дизайну,
  • копіратингу,
  • SEO,
  • таргетингу тощо.

Важливо і враховувати момент правильного налаштування Google Ads у Житомирі та обрати професійну команду. 

Особливості просування через інтернет

Розкрутка або ж надання нового життя й підняття з дна просторів інтернету бізнесу - це безумовно виграшна річ. Враховуючи обставини часів, у які виживає підприємець без просування в мережі просто нереально піднятися. Комплексний підхід фахівців - позитивно впливає на успішність, що приносить свої помітні результати.

Секрет такого підходу полягає у послідовності етапів:

  • етап підготовки: дослідження ринку, вивчення цільової аудиторії, конкуренції, особливостей сфери бізнесу,
  • аудит ресурсу стану сайту,
  • підбір ключових слів для сео-оптимізації,
  • поставленні завдання,
  • комплексне просування,
  • завершальний етап: підбиття підсумків та звітність.

За виконання правильного підходу, ефективність та результат можна побачити у перший день запуску. Інвестиція вкладена на просування окупається в рази. Тож оптимізація залучення клієнтів та збільшення продажів варта того, щоб цікавитись шляхами ефективної присутності в інтернеті.

Поділитись

Новини по темі: