19 листопада, 2024
Ми в соцмережах

Goldi: втілення української історії успіху

  • 9 квітня, 2023 19:57

Незалежність України дала виток не лише створенню власного. 32 роки тому відродилась суверенна держава, а ще виплекалась одна мрія у втілення відомо та улюбленого бренду. Історія успіху Goldi починалась з маленьких кроків, нових на той час HR-підходів та викликів.

Голді не лише полюбився, але став достойною альтернативою закордонним брендовим речам. Це яскравий приклад перевтілення стандартного українського виробництва в потужний комплекс та утримання лідируючих позицій на ринку мас-маркету протягом трьох десятиліть.

Як мрія стала успіхом? Якість, розвиток, престиж

Ім’я має говорити за себе. Позитивний імідж будь-якої компанії - це кропітка праця на всіх рівнях роботи злагодженої команди. 

Що потрібно для успіху?

  • Від процесу ідеї, до реалізації  - має бути чітка мета, професіонали та одна мова зі своїми поціновувачами.
  • Голді не відкрили секрет, а створили якісь, об’єднали крутих профі та продемонстрували як це працює. 
  • Продавати своє, це не тотожне бути популярними. 
  • Постійний розвиток - один із факторів успішності. А в умовах нині - це правило не просто лишатись на плаву, але й при цьому створювати вражаючий новий сегмент.

Головне правило одягу - це жодних правил, а лише, якість, комфорт, емоції. Елементарно, але завжди так по-новому. 

Ексклюзивність та доступність

Впізнаваний, якісний і при цьому всеохоплюючий - не кожен бренд може похвалитися такими характеристиками. А українці можуть знайти магазини цього одягу майже в кожному місті, а також в сусідній Польщі. Адже онлайн-магазини почали користуватись попитом і за кордоном. Цей виклик і створив появу бутиків у Європі.

Творці не приховують, що здорова конкуренція є рушієм до нових висот, про які колись навіть не марили.

А нині бренд розрісся до величезних виробничих масштабів з ще більшою любов'ю до користувачів.

  • виробничі цехи в чотирьох містах України (Рівне, Хмельницький, Нетішин, Шепетівка),
  • обладнання компанії від провідних німецьких виробників,
  • своє конструкторське бюро,
  • унікальні дизайни і авторські лекала.

Ця сукупність дала плоди у вигляді широкої мережі офіційних дистриб'юторів, фірмових магазинів, популярного інтернет-майданчику.

А любов покупців, збережена роками, не дає приводу для сумнівів у якості та обслуговуванні.

Крім того, бренд не збирається на цьому зупинятись, а виношує свіжі ідеї на майбутні сезрнні лінійки. Кажуть, що креативний запал є в порохівницях і нікуди не дівся за стільки років.

Поділитись

Новини по темі: