Незалежність України дала виток не лише створенню власного. 32 роки тому відродилась суверенна держава, а ще виплекалась одна мрія у втілення відомо та улюбленого бренду. Історія успіху Goldi починалась з маленьких кроків, нових на той час HR-підходів та викликів.
Голді не лише полюбився, але став достойною альтернативою закордонним брендовим речам. Це яскравий приклад перевтілення стандартного українського виробництва в потужний комплекс та утримання лідируючих позицій на ринку мас-маркету протягом трьох десятиліть.
Як мрія стала успіхом? Якість, розвиток, престиж
Ім’я має говорити за себе. Позитивний імідж будь-якої компанії - це кропітка праця на всіх рівнях роботи злагодженої команди.
Що потрібно для успіху?
- Від процесу ідеї, до реалізації - має бути чітка мета, професіонали та одна мова зі своїми поціновувачами.
- Голді не відкрили секрет, а створили якісь, об’єднали крутих профі та продемонстрували як це працює.
- Продавати своє, це не тотожне бути популярними.
- Постійний розвиток - один із факторів успішності. А в умовах нині - це правило не просто лишатись на плаву, але й при цьому створювати вражаючий новий сегмент.
Головне правило одягу - це жодних правил, а лише, якість, комфорт, емоції. Елементарно, але завжди так по-новому.
Ексклюзивність та доступність
Впізнаваний, якісний і при цьому всеохоплюючий - не кожен бренд може похвалитися такими характеристиками. А українці можуть знайти магазини цього одягу майже в кожному місті, а також в сусідній Польщі. Адже онлайн-магазини почали користуватись попитом і за кордоном. Цей виклик і створив появу бутиків у Європі.
Творці не приховують, що здорова конкуренція є рушієм до нових висот, про які колись навіть не марили.
А нині бренд розрісся до величезних виробничих масштабів з ще більшою любов'ю до користувачів.
- виробничі цехи в чотирьох містах України (Рівне, Хмельницький, Нетішин, Шепетівка),
- обладнання компанії від провідних німецьких виробників,
- своє конструкторське бюро,
- унікальні дизайни і авторські лекала.
Ця сукупність дала плоди у вигляді широкої мережі офіційних дистриб'юторів, фірмових магазинів, популярного інтернет-майданчику.
А любов покупців, збережена роками, не дає приводу для сумнівів у якості та обслуговуванні.
Крім того, бренд не збирається на цьому зупинятись, а виношує свіжі ідеї на майбутні сезрнні лінійки. Кажуть, що креативний запал є в порохівницях і нікуди не дівся за стільки років.