18 листопада, 2024
Ми в соцмережах

Фармленні акаунти Фейсбук: що це і які характеристики мають

  • 8 січня, 2024 19:54

Фарм акаунти завжди в пріоритеті серед арбітражників і вебмайстрів. Давайте детальніше розберемося, що таке ручний фарм акаунтів, використовуючи характеристики товарів надійного магазину рекламних акаунтів FB1.shop (https://fb1.shop).

У магазині FB1.shop запропоновано широкий діапазон фарм акаунтів з різними характеристиками і під різні сетапи та бюджети. Пропонуємо попередньо ознайомитися з асортиментом вручну фармлених акаунтів: https://fb1.shop/?cat_id=8150.


Що таке ручний фарм акаунтів Фейсбук

Фармленні акаунти Фейсбук — це профілі, які пройшли ручний процес прогріву та імітації користувацької та соціальної активності. Такі профілі схожі на середньостатистичний акаунт звичайного користувача. Алгоритми Фейсбук з довірою ставляться до акаунтів, які мають соціальну активність, і наділяють такі акаунти високим трастом. 

Фарм акаунтів вручну проводять реальні люди — фармери. Фармери щодня прогрівають акаунти впродовж певного терміну, використовуючи антидетект браузер для єдиного та безпечного цифрового відбитка. 

Фарм акаунти цінуються тому, що якщо запускати рекламу в Фейсбук через акаунт, який абсолютно порожній і не має соціальної активності, то ризик отримати бан вкрай великий. Тому наявність ручного фарма на акаунті є важливою умовою для ефективного і безпечного запуску реклами в Фейсбук. Акаунти Фейсбук, які якісно фармились, отримують високий траст, тому мають високу виживаність і стійкі до блокувань.

Характеристики якісного фарм акаунта Фейсбук

Якісний ручний фарм акаунтів повинен мати низку важливих елементів і виконаних кроків, які безпосередньо впливають на рівень трасту акаунта. Нижче вкажемо перелік найважливіших параметрів прогріву, які повинен мати трастовий фарм акаунт Фейсбук:

Тривалість фарма — чим довше, тим краще, але в середньому вважається, що фарм має тривати не менше 21 доби. 

Внутрішній фарм — це імітація активності всередині соцмережі, яка передбачає перегляд стрічки і перехід за рекламними оголошеннями, ведення листування з іншими користувачами, наявність друзів і публікацій. 

Зовнішній фарм — це імітація активності через профіль в інтернет-магазинах і додатках, щоб набрати кукі файли, які свідчать алгоритмам соцмережі про рекламні інтереси акаунта. Наявність рекламних інтересів на акаунті безпосередньо підвищує рівень трасту і свідчить, що акаунт фармився якісно і за правилами.

Поділитись

Новини по темі: