2 травня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Інтернет
  • Економія або гроші на вітер – на якій канцелярії не варто заощаджувати

Економія або гроші на вітер – на якій канцелярії не варто заощаджувати

  • 13 січня, 2023 21:00

У кожному офісному працівнику живе свій внутрішній Скрудж МакДак, який рахує кожну копійку, заощадливий і не витрачає на зайве. Іноді він втрачає пильність та пускається в крайнощі, купуючи усе в підряд, аж поки не побачить дно в гаманці. Щоб таке не спіткало нашого внутрішнього друга МакДака, ми маємо йому донести на якій канцелярії можна економити, а на якій точно не варто.

Щоб розібратись у всіх нюансах, заходимо на сайт https://www.officetime.com.ua/kanctovary/ , щоб замовити канцелярського приладдя. Відразу ж активується Скрудж і першими хоче бачити товари, які коштують дешевше. Стоп-стоп, а ось тут давайте не будемо поспішати, а розберемось із усіма тонкощами.

Для експерименту зробимо зручний список популярних канцелярських товарів, які повинні бути в кожному офісі. Далі детально зупинимось на раціональності економії кожного пункту.

Отож, ТОП канцелярського приладдя:

  • Офісний папір,
  • Кулькові ручки і прості олівці,
  • Папки і кейси.

Папір

“Обличчя офісу” в форматі А4 та є першочерговою необхідністю. На папері для офісу економити не варто, адже на ньому друкуються договори, важливі контракти, заяви тощо.

При виборі паперу можна вдало заощадити, а можна - провалитися. Для заощадження варто звертати увагу на нерозкручений бренд, а на клас паперу, щільність та якість в цілому. 

Отож офісний папір ділитися на три класи (А, В, С). А – білосніжний папір, який має найвищі показники. Частіше використовують категорію С. Коли вибираєте категорію, яка коштує дешевше, будьте готові, що не побачите перед собою ідеально білий аркуш. Також не варто економити на щільності паперу. Якщо звіт буде просвічуватися на листку, навряд чи він когось вразить.

Канцелярія – це показник того, якого статусу компанія, тому на такі дрібниці завжди звертають увагу. 

Ручки та олівці

Вони мають постійну прописку в офісі. При виборі слід пам'ятати, що ручка купується на тривале використання й повинна показувати статус не тільки власника, але і підприємства. Але при цьому пам'ятаємо про простоту в деталях. А щоб заощадити на ручці, можна відмовитися від дорогого оформлення. 

Щодо олівців - то це фаворити та улюбленці в офісах. По-перше ними зручно не лише заколювати волосся для жіночого персоналу, а ще й вони довготриваліші за ручки. 

Тут головне не закуповувати дуже дешеві екземпляри. Грифель такого олівця буде постійно ламатися і кришитися, а навіщо в офісі зайві нерви. Але й дорогі олівці варто купувати тільки людям, чия робота або захоплення безпосередньо пов'язані з кресленням або малюванням. Якщо ж прості олівці потрібні в офіс, виберіть середній за вартістю варіант (Axent, Zibi, Kite, Optima, Buromax).

Папки

Атрибут усіх стелажів офісу. В папках криються таємниці та загадки. Для офісу, краще зупинитись на пластикових або ділових папках. Для великих обсягів документації, підійдуть папки-реєстратори і папки на кільцях, які використовуються, як архіватори. 

При виборі канцелярських товарів потрібно пам'ятати, що вони купуються не на один день і не на одне використання. Ми розповіли на чому можна заощадити, а де краще вимикати внутрішнього Скруджа МакДака. 

Поділитись

Новини по темі: