Роль брендованих пакетів у стратегії маркетингу
Успіх будь-якого бізнесу залежить від впізнаваності, адже саме він веде до підвищення кількості лояльних клієнтів. Брендована продукція має популярність і досвідчених підприємців, і новачків. Якщо ваш бізнес будується на продажах, то виготовлення пакетів з логотипом. – обов'язкове замовлення.
Роль упаковки неможливо недооцінити:
- логотип або інша корисна інформація завжди на увазі, а значить більше потенційних клієнтів побачать вашу пропозицію;
- брендовані пакети підвищують впізнаваність бренду, можливість розповісти про ідеали та напрямки широкої аудиторії;
- викликає довіру та підвищує солідність в очах покупців;
- дотримання корпоративного стилю, що властиво успішним компаніям;
- упор на якість. Упаковка має бути надійною та повністю виконувати свої прямі функції.
Якісні пакети для брендування – це впізнаваність і доступніший, ефективніший інструмент реклами.
Вплив брендованих упаковок на пізнаваність бренду
Пакети з логотипом покликані привернути до себе увагу. Саме тому саме зображення має бути виконане якісно та красиво.
Як саме брендована упаковка здатна підвищити впізнаваність бренду:
- Інструмент загального залучення.
Якщо ви ведете соціальні мережі, то відео та фото, де використовуються поліетиленові пакети з логотипом, повинні частіше бути присутніми. Для прикладу можна взяти кульки АТБ, які стали популярними за рахунок мас-медіа.
- Запрошення спробувати.
Чим більше ви побачите людей з фірмовим кульком, наприклад, місцевої кав'ярні, тим більша ймовірність, що наступний ваш латте буде звідти.
- Можливість більше розповісти про переваги бренду або його послуги.
Як брендовані пакети сприяють лояльності клієнтів?
Для початку відповімо на запитання: «Як перевірити якість логотипу». По-перше, його створення слід довірити професійному дизайнеру. По-друге, слід бути ближче до клієнтів, надаючи всю необхідну інформацію та натякати на переваги.
Як тільки клієнт скористається послугами і йому все сподобається – він із задоволенням використовуватиме пакети з логотипом вашої компанії. Зазначимо, що брендувати варто не лише пакети: канцтовари, блокноти, значки тощо. У цьому випадку клієнти відчують себе важливою частиною компанії.
Ефективні методи використання логотипів та дизайну на упаковках
Перед тим, як виготовити пакети з логотипом, слід звернутися за допомогою до професіоналів із досвідом. Кожен конкретний тип пакети потребує опрацювання, тобто грамотного розміщення логотипу, правильного вибору його розміру тощо.
Зазначимо, що всі види пакетів для брендування є інструментом загального просування. Це означає, що упаковка – це одна із складових загальної маркетингової стратегії. Жодна велика компанія не ігнорує методу, а побачивши логотип цієї компанії на кульці, ви відразу розумієте, про кого саме йдеться.
Приклади успішного брендування упаковки на світовому ринку
Увага до дотримання сучасних трендів дозволяє визначити успішність. Нічого дивного, адже саме вони привертають увагу споживачів, а отже, клієнтів. Запитання: «З чого краще замовити пакет?» зараз особливо актуальний.
Тренди турботи про екологію позитивно впливають не лише на навколишнє середовище, а й на лояльність клієнтів. Багато компаній вже використовують пакети, що біорозкладаються, і наносять на них свій логотип, як символ приєднання до спільного руху. Цю практику вже використовують багато великих супермаркетів і навіть магазинів електроніки.
Які пакети використовувати? Як можна заощадити на замовлення? Який спосіб нанесення логотипу краще вибрати? На ці та інші питання дадуть відповідь фахівці торгової марки МПАК. Професіонали з багаторічним досвідом задовольнять будь-які потреби вашого бізнесу в упаковці!