26 грудня, 2024
Ми в соцмережах

Чому роботодавцям важливі soft skills

  • 15 червня, 2024 12:08

Сучасним компаніям важливі не лише практичні навички співробітників, а й т.з. soft skills, «м'які навички». Якщо коротко, це особистісні навички: вміння спілкуватися, організуватися, вирішувати проблеми тощо. Розповідаємо, чому вони такі важливі компаніям.

Щоб стати фахівцем, потрібно здобути освіту, практикуватися та сформувати портфоліо. Щоб стати високооплачуваним та затребуваним фахівцем, треба бути впевненим, товариським, організованим та самостійним. Багато хто не хоче приймати цей факт, але роботодавцям все важливіше та важливіше soft skills кандидата. Найкраще розвивати навички у спільноті Ukrainian Digital Community https://ukrainiandigital.com, де люди діляться своїм досвідом, та професіональними навичками.

Ось деякі з основних причин, з яких навички спілкування та самоорганізації важливі для компаній під час найму співробітників.

Soft skills = надійність

При прийомі на роботу роботодавці звертають увагу на ознаки того, що кандидат залишиться в їхній компанії надовго. Якщо він демонструє здатність адаптуватися та розвиватися, не доведеться витрачати ресурси на пошук заміни у майбутньому. Цілеспрямованість, неконфліктність та мотивованість роблять співробітника довгостроковим активом для роботодавців.

Soft skills = вміння влитися в команду

Якщо ви претендуєте на «командну» посаду, ейчар оцінюватиме вашу кандидатуру виходячи з того, чи зможете ви вписатися до групи. Роботодавці зараз ретельно оцінюють уміння працювати в команді та комунікативні здібності. Ваші технічні навички можуть бути ідеальними, але без м'яких навичок ви не зможете їх ефективно застосувати.

Soft skills = успіх у роботі з клієнтами

М'які навички визначають успіх у роботі з клієнтами та партнерами. Роботодавці хочуть, щоби співробітникам можна було довірити представляти компанію. Співробітники, які можуть успішно вести переговори та спілкуватися, є гарними для будь-якої галузі.

Soft skills = допитливість

Люди із сильними навичками міжособистісного спілкування виявляють допитливість. Це дозволяє їм досягати результатів, першими здобувати нові знання у своїй галузі.

Soft Skills = самостійність

Компанії зацікавлені, щоб працівники не лише реагували на критику, а й постійно шукали способи стати кращими, навіть якщо їх про це не просять. Перевагу віддадуть самодостатнім і думаючим претендентам.

Soft skills = організованість

Не вірте серіалам: нікому не потрібні генії, які начхати хотіли на рамки і витають у своєму світі. Роботодавцям важливо, щоб співробітник був організований: умів керувати часом, делегувати, був уважним. Ви можете почати демонструвати потенційним роботодавцям свої навички ще до співбесіди. Швидка реакція та оформлене резюме покажуть вашу організованість.

Soft Skills = ініціативність

Роботодавці наймають та просувають по службі людей, які регулярно виявляють ініціативу та зацікавленість. Проактивність та творчий підхід показують роботодавцям, що ви будете включені в роботу компанії та допоможете їй розвиватися.

Soft skills = лідерство

Наявність у резюме м'яких навичок означає, що ви вдумливо ставитеся до того, як ваша поведінка впливає на інших на робочому місці. Це вже невід'ємна частина доброго лідерства. Роботодавцю вигідно, щоб крім технічних знань співробітники могли створювати атмосферу навколо себе.

Ваші особистісні навички визначають успіх ваших взаємодій, ефективність роботи та здатність вирішувати конфлікти від імені роботодавця. Що стосується посад, для яких це не ключові компетенції, такі вміння просто стають перевагою. Вигідніше найняти людину, здатну самостійно знайти інформацію та шляхи вирішення, ніж співробітника з тим же досвідом, який не вміє гуглити.

Soft skills мають бути не абстрактними рядками в резюме. Потрібно бути готовим продемонструвати їх на інтерв'ю. І тоді успіх на ринку праці вам забезпечено.

Поділитись

Новини по темі: