Робота фахівця з нерухомості може бути вельми прибутковою – і для цього не доведеться докладати значних зусиль. Головне зуміти правильно організувати і налагодити всі процеси, щоб кожен робочий день приносив користь, а не був безглуздою тратою часу. І в цьому буде корисна CRM для агентств нерухомості, яка містить у собі цілий набір корисних інструментів.
Спеціалізоване програмне забезпечення та його особливості
Ключовий плюс – централізоване зберігання даних. А це означає, що всі контакти, історія кожного клієнта, об'єкти – все зберігається в одному місці, що значно спрощує доступ до інформації. Забезпечено зручне підключення з будь-яких пристроїв, що дає змогу завжди залишатися на зв'язку, приділивши максимум уваги потенційному клієнту, незалежно від часу його звернення. Можна виділити й інші плюси такого рішення:
- комфортне спільне поповнення бази об'єктів і швидкий обмін інформацією;
- мінімальний ризик втрати даних;
- моментальний пошук потрібних документів і контактів.
Ріелтору більше не доводиться проводити багато часу в офісі або просиджувати години перед комп'ютером чи ноутбуком. Для професійної діяльності буде достатньо і смартфона, а це означає, що можна займатися робочими питаннями навіть у поїздці, на прогулянці з дитиною або в періоди очікування.
Покращене планування та управління часом
CRM-системи надають широкий перелік інструментів. І ріелтори можуть легко оптимізувати більшість дій, спрямованих на залучення нових покупців та орендарів, щоб жоден з об'єктів довго не затримувався в очікуванні винайму чи продажу. Plektan – програма для ріелторів, яка економить час і підвищує ефективність роботи:
- автоматично підбирає пропозиції з нерухомості відповідно до встановлених параметрів;
- розміщує оголошення на обраних онлайн-майданчиках;
- вивантажує інформацію в соціальні мережі.
Це допомагає значно поліпшити тайм-менеджмент і скоротити кількість повсякденних завдань. Відповідно, знижується і рівень стресу: всі необхідні дії будуть виконані у фоновому режимі – і для цього не доведеться докладати жодних зусиль. А головне, CRM-системи дозволяють цілеспрямовано працювати з різними групами клієнтів і пропонувати їм саме те, що вони шукають.
Впровадження багатофункціональних програм – не тільки крок до підвищення ефективності роботи, а й можливість поліпшити взаємодію з клієнтами, що зрештою призведе до збільшення доходів і успіху в обраній діяльності. Головне вибрати якісний, спеціалізований продукт, у якому доступні всі необхідні інструменти.