Ключовим елементом стратегії цифрового маркетингу є посилання пошукові системи. Це те, що дозволяє людям знаходити ваш сайт у пошукових системах, таких як Google. Але SEO та SEA, що це означає? Це те саме? Давайте разом розглянемо пояснення цих термінів та способи їх застосування у ваших комунікативних стратегіях.
Почнемо з SEO - пошукової оптимізації
SEO – це метод цифрового маркетингу, який полягає у розміщенні вашого веб-сайту та блогу у верхній частині результатів пошукових систем (наприклад, Google) завдяки пов'язаним ключовим словам.
Тому йдеться про визначення релевантних ключових слів та написання контенту (введення, опис продукту, стаття в блозі тощо) оптимізованим способом, щоб сторінки вашого веб-сайту виділялися серед перших результатів в Інтернеті.
Будьте уважні, для природних посилань враховуються й інші параметри: ви також повинні продумати структуру сайту, мати оптимізовані сторінки з внутрішніми та зовнішніми посиланнями, щоб сайт був доступний. Соціальні мережі також відіграють важливу роль. на допомогу природним посиланням.
Говоримо «природний», тому що на відміну від SEA, SEO виконується поступово, без оплати Google або іншої пошукової системи за появу в перших результатах.
Тепер давайте подивимося на SEA - рекламу в пошукових системах
SEA - це метод, який широко використовується в цифровому маркетингу для розміщення цільової реклами в пошукових системах. Це рекламні посилання, які з'являються над або поряд із «природними» посиланнями у результатах пошуку.
Це робиться для того, щоб купити ключові слова, які шукають користувачі Інтернету, та розмістити свій веб-сайт або сторінку вашого сайту на першій позиції.
За допомогою цієї техніки можна точно орієнтуватися на користувачів Інтернету. Можливості цільової реклами у Google практично безмежні!
З ким працювати над темами SEO та SEA?
SEO у пошукових системах є частиною стратегії цифрового маркетингу зі створенням корисного та цікавого контенту для вашої мети. Стратегія це перший крок, і для цього ми можемо працювати разом!
Що стосується робіт з SEO написання, а також просування сайтів, професіонали такі як Progressive.ua пропонують послуги:
- Веб-редактори пишуть статті, які є частиною контент-стратегії, особливо, якщо ви хочете працювати над статтями в блогах. Вони знають методи SEO, щоб позиціонувати ваші статті у довгостроковій перспективі на хороших позиціях у пошукових системах. Веб-редактор пише не на продаж.
- Копірайтери пишуть всі типи контенту, і це, очевидно, також частина контент-стратегії. Їхня специфіка полягає у підборі правильних ключових слів для успішних рекламних кампаній… З сильнішим акцентом на мету «продажу».
Таким чином, перший допоможе вам створити контент, який приносить цінність та інформацію читачеві. Другий пише, щоб переконати читача і зрештою продати.
Ось вам і введення в SEO та SEA. SEO є основою стратегії цифрового маркетингу та може принести багато трафіку на ваш сайт. SEA сприяє більш швидкому отриманню результатів і виконується паралельно із SEO. Інвестиції того варті, якщо ваш сайт оптимізовано і ваша цифрова стратегія чітко визначена.