Брендові пакети і маркетинг тісно пов'язані, оскільки використовуються буквально у всіх випадках просування. До подібної практики вдаються буквально всі, навіть молоді бренди, адже фірмове пакування - це:
- Впізнаваність бренду або цілої компанії.
Наприклад, одноразовий кульок на очах у 300 пар очей можливих клієнтів. Більш довговічне і презентабельне паковання істотно збільшить це число, як мінімум у 5 разів.
- Недорогий маркетинг.
Пакети з логотипом Київ - це найбільш доступна та ефективна реклама.
- Іміджева складова.
Унікальний дизайн пакетів, що запам'ятовується, "пускає коріння", наприклад, у соціальних мережах. Типовий тому приклад: пакети з АТБ.
Процес розробки дизайну пакетів - це завжди робота для професіоналів, якщо йдеться про їхню ефективність на практиці. Це означає, що подібну розробку краще довірити фахівцям, які знають, як і чим залучити клієнтів.
Як використовувати брендові пакети для посилення маркетингової стратегії?
Розглядаючи вплив дизайну упаковки на сприйняття бренду, слід виділити кілька основних щаблів, на які слід звернути увагу:
- Виготовлення великих партій.
Це необхідно для того, щоб кульки саме з вашим логотипом були буквально у кожного клієнта в руках.
- Привернення уваги оточуючих.
Це можуть бути й екологічні брендові пакети, адже турбота про навколишнє середовище зараз на піку, використання різноманітних модних трендів та інше.
- Правильно підібрана упаковка.
Наприклад, "майки" дуже зручні в супермаркетах, а магазинам електроніки краще віддати перевагу пакетам "банан". Кульочок у першому випадку, залежно від розміру, вміщує в себе досить багато різноманітних покупок, а вантажопідйомність сягає 20 кг. Банан же є презентабельною і більш елегантною упаковкою.
Від бренду до споживача: міць маркетингу через брендові пакети
Вплив дизайну упаковки на сприйняття бренду тісно пов'язаний, і на те є кілька причин:
- Емоції клієнта.
Отримуючи позитивні емоції не тільки від покупки, а й від її пакування, у клієнта виникає загальне враження і навіть певна прив'язаність до місця, де він обслуговувався.
- Необхідна інформація.
Брендовані пакети здатні розповісти потенційному покупцеві навіть більше, ніж інші види реклами: контактна інформація, адреса тощо. Сам же тип упаковки та її презентабельність свідомо позначають якість сервісу;
- Довговічність упаковки.
Що довше служить брендований кульок, то більше людей побачить ненав'язливу рекламу.
- Привернення уваги.
Просто логотип на пакеті - це тільки половина успіху. Упаковка має привертати увагу, щоб стати ефективним маркетинговим інструментом.
Брендові пакети - маркетинговий тренд, який ви не можете ігнорувати
Унікальний дизайн пакетів, що запам'ятовується, використовується практично скрізь. Мається на увазі бізнес або послуги, де може бути використана м'яка упаковка. Щоб подібний тренд також працював і на вас, рекомендуємо звернутися до професіоналів торгової марки МПАК.
Фахівці з багаторічним досвідом запропонують найнадійнішу, а також найпрактичнішу упаковку саме для потреб вашого бізнесу.
Говорячи про виготовлення брендованих кульків, переваги співпраці особливо вигідні:
- повністю безкоштовне створення макета;
- при замовленні від одного кліше - решта в подарунок;
- безкоштовна доставка та привабливі ціни;
- детальна консультація клієнтів з приводу вибору кульків. Це особливо актуально, адже далеко не всі їхні види дозволені законом України.
МПАК - це професійна розробка дизайну пакетів, а також їхня висока якість під будь-які потреби!