АТ "Житомиргаз" перейшло під державне управління Групи Нафтогаз. Про це Журналу Житомира повідомила пресслужба компанії.
"До Групи Нафтогаз доєднались ще три облгази, серед яких АТ "Житомиргаз". Функціонування під управлінням державного драйвера передбачає формування гнучкої системи комунікації з клієнтами, налагодження стабільного надання послуг і модернізацію інфраструктури", – йдеться у повідомленні.
АТ "Житомиргаз", як підприємство критичної інфраструктури, продовжує працювати у штатному режимі.
Особові рахунки та тариф на розподіл газу – залишаються без змін. Однак відтепер усіх споживачів регіону переведено на сервіси Газопостачальної компанії "Нафтогаз України".
Тому, з 28 червня по 5 липня і надалі показання газового лічильника споживачам Житомирської області необхідно передавати за допомогою сервісів my.gas.ua.
"Будь-які інші платформи обліку є не коректними та працювати не будуть", – наголосили в компанії.
Спожиті куби газу можна передавати:
- в особистому кабінеті my.gas.ua;
- через чатботи GASUA у Viber, Telegram
- NaftogazGasSupply у Facebook Messenger
- SMS-повідомленням на номер 4647.
Довідкову інформацію абоненти можуть отримати у контакт-центрі ГК "Нафтогаз України" за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone),
- 098-300-2-888 (Kyivstar),
- 093-300-2-888 (Lifecell).