Міністерство у справах ветеранів України запустило е-Карту вакансій державної служби та органів місцевого самоврядування для ветеранів та ветеранок.
Цей новий сервіс доступний на веб-платформі е-Ветеран — https://eveteran.gov.ua/
Тут представлена візуалізація інформації про вакансії державних органів, органів місцевого самоврядування та військових адміністрацій по всій Україні. Загалом, на Житомирщині пропонують 389 різних послуг для ветеранів і ветеранок.
Мета — полегшити ветеранам та ветеранкам війни процес пошуку роботи та сприяти їхньому працевлаштуванню на державну службу.
Користувачі можуть обрати для себе вакансії у різних регіонах країни, а також отримати детальну інформацію про функціональні обов’язки, вимоги до кандидатів, рівень заробітної плати та контакти для зворотного зв’язку, перейшовши до вкладки «Таблиця».
Зокрема, зазначається, що ресурс знаходиться в режимі щоденного наопвнення.
“У Мінветеранів вже понад 17% штату - це ветерани і ветеранки, члени їхніх родин і сімей загиблих, діючих військовослужбовців, колишні військовополонені”, - повідомив в.о. Міністра у справах ветеранів України Олександр Порхун.
За словам Олександра Порхуна, е-Карта вакансій держслужби — лише перший етап в системі працевлаштування. Протягом найближчих декількох місяців Мінветеранів запустить додатковий цифровий продукт з пошуку робочих місць у бізнесі. Він також додав, що Мінветеранів спільно з robota.ua та work.ua вже реалізовують спільні проекти з професійної адаптації та працевлаштування. Тому завдяки повноцінному запуску ресурсу із пошуку роботи від Мінветеранів буде максимально розширена пропозиція для ветеранської спільноти на ринку праці.
На момент запуску на е-Карті розміщено 170 вакансії, з них 92 – на державній службі, 37 — в органах місцевого самоврядування, 41 – у військових адміністраціях. Вакансії оновлюються в реальному часі, щоденно, забезпечуючи актуальність інформації.