23 грудня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Економіка
  • Продовжує працювати в Росії: METRO внесли до переліку міжнародних спонсорів війни

Продовжує працювати в Росії: METRO внесли до переліку міжнародних спонсорів війни

  • Фото: rau.ua
  • 1 березня, 2023 9:38

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло компанію Metro Cash&Carry до переліку міжнародних спонсорів війни.

Таке рішення прийнято через позицію керівництва компанії продовжувати діяльність у росії, повідомляє сайт агентства.

За інформацією НАЗК, крім бізнесу в сфері ритейлу, інтереси керівництва компанії тісно пов’язані зі стратегічними галузями російської економіки: нафтогазовою та банківською сферами. А це напряму впливає на підтримку російської військової машини. 

"За результатами журналістських розслідувань, стало відомо, що ключовий акціонер Metro Cash & Carry Даніель Кретинські контролює EP Infrastructure (EPIF), що володіє 49% компанії Eustream. Ця компанія управляє газотранспортною системою, що транспортує російський газ до Центральної та Східної Європи. Поки увесь цивілізований світ відмовляється від енергоресурсів держави-терориста, керівництво Metro Cash & Carry демонструє, що співпраця з рф не лише не буде припинена, а надалі лише посилюватиметься", — повідомило Національне агентство з питань запобігання корупції.

Як зазначили в НАЗК, про це свідчить і визнання Metro Cash & Carry прийнятною сплату картками "Мір" (проект "Сбербанку") та реалізація нових проектів у росії, таких як мережа продуктових магазинів "біля дому" — "Фасоль".

Дослідники діяльності Metro Cash & Carry в рф також звертають увагу на участь компанії в "ідеологічних" російських ініціативах. Зокрема, наприкінці минулого року в інтернеті поширювалась інформація про те, що німецька мережа METRO в росії торгує "кувалдами Вагнера". Це той самий "атрибут" найманців з терористичної "ЧВК Вагнер", що набув умовної популярності в рф після публікацій жорстоких відео про начебто страту бійців ЧВК, які повернулися з українського полону. 

Вочевидь, зазначили в НАЗК, у такий спосіб менеджмент торговельної мережі демонструє максимальну лояльність до режиму країни-агресора. До того ж, цей "сувенір" використовувався російською пропагандою як символ знущання з цивілізованого світу в особі Європарламенту, на адресу якого було відправлено інструмент після ухвалення резолюції про визнання рф державою-спонсором тероризму.

До списку міжнародних спонсорів війни НАЗК вже включило компанії Procter&Gamble, OpenWay Group, Danieli, TMS Tankers Ltd., Minerva Marine Inc., Thenamaris Ships Management, Delta Tankers Ltd., Dynacom Tankers Management Ltd., Leroy Merlin, ComNav Technology, Mondi Group/Mondi PLC, eKassir, Liberian International Ship & Corporate Registry, Bonduelle. Нещодавно до списку додали французьку корпорацію Auchan Holding.

 

 

Реакція METRO Україна

 

На сторінках компанії в соцмережах повідомляється, що команда МЕТRО Україна категорично засуджує злочинну агресію росії проти нашої країни та з перших днів повномасштабного вторгнення неодноразово зверталася до штаб-квартири METRO в Дюссельдорфі з вимогою негайного закриття бізнесу на території держави-агресора. 

"На жаль, METRO AG все ще залишається в росії. Водночас позиція української команди є та буде незмінною — МЕТRО має піти з російського ринку. Ми й далі боремося і намагаємося переконати штаб-квартиру всіма можливими способами.

Команда МЕТRО Україна працює над гарантуванням продовольчої безпеки держави та підтримує роботу наших торгових центрів там, де це можливо. Співробітники МЕТRО працюють, аби сотні тисяч українців, як звичайних покупців, так і професійних клієнтів, щодня отримували харчові продукти та інші товари.

Локальна команда МЕТRО Україна активно здійснює гуманітарну місію: щодня ми передаємо десятки тисяч одиниць товарів на підтримку Збройних сил України, Сил територіальної оборони, лікарень, волонтерських організацій. Товарні запаси наших тимчасово зачинених торговельних центрів у Маріуполі та Миколаєві було передано на потреби армії та місцевих громад.

Ми працюємо задля добробуту українців і докладаємо багато зусиль, аби бути почутими в штаб-квартирі", — йдеться у заяві компанії.

Поділитись

Новини по темі: