З 1 липня, у Житомирі працює система безготівкової оплати проїзду. За перший місяць свого функціонування безготівковий проїзд у місті показав приріст до близько 25% відповідних розрахунків. Відсоток населення, який оплачує проїзд містом електронно нині перевищує 90%. Про це пише 1.zt.ua.
“Вже у пасажирів на руках 170 тисяч саме транспортних карток, з кожним днем кількість збільшується. І десь близько 40 тисяч пільгових карток. Також мобільним додатком, який надає змогу розрахуватись за QR-кодом, і банківською карткою – це малий відсоток, але також користуються. Разових квитків за липень було продано близько 700 квитків.
Тобто, разовий користується, не скажу, що таким (великим ред.) попитом. Якщо взяти загальні пасажироперевезення, а це більше трьох мільйонів у міському громадському транспорті, цей відсоток є незначним”, - повідомив в.о. начальника управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради Микола Єрмаков.
ФОТО: Микола Єрмаков, в.о. начальника управління транспорту і зв’язку Житомирської міської ради
Після введень часового обмеження для безоплатного проїзду певних категорій пільговиків комунальний електротранспорт отримав близько 1 млн грн надходжень за місяць.
У більшості випадків готівку від пасажирів приймають водії приміських маршрутів. Однак, з тими, хто займається подібним у міському транспорті, перевізники проводять роз’яснювальні бесіди. Хоча, говорить посадовець:
“На жаль, управління не має такого складу персоналу, щоб зафіксувати кожного водія, який бере готівку, а пасажир не отримує квиток. Це людський фактор водіїв. Ми розуміємо, що якщо і перевізник проводить роз’яснювальну роботу, водій, якщо йому пасажир в певний момент дає готівку, може таким скористатись”.