«Вважаю, що експортна діяльність є стратегічно важливою для всіх українських підприємств. Адже вона є потужним та дієвим інструментом активізації конкурентних переваг і диверсифікації бізнесу. Сьогодні особливу увагу слід приділити зміцненню експортного потенціалу всіх українських експортерів, розробці продуктів для відповідних ринків. Так, зараз в компанії «Рудь» розробляються нові види морозива для різних країн, ― робота кропітка, адже треба врахувати вимоги ринку та запити закордонних споживачів. Тож маємо надію зміцнити існуючі партнерські зв’язки та вибудовувати нові», ― Петро Володимирович Рудь.
Сьогодні компанія «Рудь» є лідером ринку морозива в Україні. Підприємство намагається першим виходити з інноваційними продуктами на ринок, удосконалювати якість та поліпшувати бізнес-процеси. Протягом останніх років підприємство успішно збільшує експорт своєї продукції майже до 30 країн світу, серед яких: США, Литва, Латвія, Естонія, Німеччина, Польща, Чехія, Греція, Тайланд, Болгарія, Хорватія, Ірак, ОАЕ, Казахстан, Азербайджан, Вірменія, Грузія, Молдова, Ізраїль, Туркменістан, В’єтнам, Китай, Боснія і Герцеговина, Сейшели, Велика Британія та країни Африки.


