26 квітня, 2024
Ми в соцмережах

Друк на футболках: звідки пішла мода наносити принт на одяг

  • 22 вересня, 2020 18:30

Футболки з принтом дозволяють урізноманітнити будь-який гардероб. Вони виконують і іншу важливу функцію. За допомогою такої речі можна висловити свою індивідуальність і навіть громадянську позицію. Завдяки компанії Grehori Textile - https://grehori.com/nanesennya-pryntiv-na-odyag-ta-tekstyl/ друк на футболках виглядатиме завжди креативно, на сайті можливо замовити принти на будь-яку тематику.

Звідки ж пішла традиція розміщувати на одязі написи?

Народження ідеї

Сама футболка - дітище XIX століття. Популярність же вона придбала в ХХ сторіччі, коли зріс попит на простий і зручний одяг для широких мас. Спочатку цей предмет одягу був однотонним. Найчастіше перевага віддавалася білому кольору. Після появи легенди світового кінематографа - картини «Трамвай" Бажання "», обтягує чоловіча футболка набула особливої ​​популярності.

Адже саме в такий фігурував головний герой, роль якого виконав Марлон Брандо. Його футболка була незмінного білого кольору. І, надалі, кінематограф сприяв популяризації даного предмета гардероба.

Але буквально через десятиліття хіпі зробили футболку полотном для вираження громадянської позиції. Адже саме вона якнайкраще підходить для цього:

  • має достатньо місця для нанесення напису;
  • напис або інший принт буде добре помітний;
  • такий «транспорант» не треба тримати в руках.


Таким чином, саме хіпі вважаються винахідниками написів на футболках

Трансформація принтів

Ідея виявилася популярною. Принти на футболках прижилися. Кожне десятиліття з'являлася нова мода:

  • 70-е - епатажні написи й зображення.
  • 80-е - соціальні гасла. Актуальними стали боротьба з ВІЛ та розповсюдженням наркотиків. У моду входять знамениті майки D.A.R.E. На тлі Перебудови в світі зростає інтерес до СРСР. З'являються майки з радянською символікою. Зростає популярність футболок з написами і в самому Союзі.
  • 90-е - різноманітність іронічних написів. В моду входить гумор на футболках. Іноді це відвертий сарказм. Це також період розквіту популярності майок з Че. Мільйони примірників продаються по всьому світу. У країнах пострадянського простору в основному носять одяг з написами англійською мовою.
  • 2000-і - знаковою стає напис «I Love N. I.». Через те, що після подій 11 вересня світ наповнився співчуваючими жертвам трагедії. Футболки стають засобом для залучення уваги до громадських кампаній.
  • 2010-і - в західних країнах на майки часто наносять написи феміністської спрямованості. Набувають популярності послуги з нанесення принтів на одяг.


Зараз є можливість нанести на футболку будь принт. Написи і малюнки обмежуються тільки фантазією власника.

Поділитись

Новини по темі: