25 квітня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • Житомирянам нагадали про онлайн-сервіс, куди можна скаржитися на проблеми міста

Житомирянам нагадали про онлайн-сервіс, куди можна скаржитися на проблеми міста

  • 20 січня, 2020 10:57
У Житомирі вже 1,5 року працює інтерактивна веб-платформа «Відкрите місто», яка дозволяє жителям міста спільно з міською владою вирішувати локальні проблеми місцевої інфраструктури або якості надання комунальних послуг.

Інструментарій платформи дозволяє описати проблему, відмітити її на карті та сформувати електронне повідомлення. Платформа передбачає можливість перевірити, в якому статусі знаходиться запит: прийнятий до розгляду, вирішений чи не вирішений (з позначенням причини).
 

Як працює система «Відкрите місто»?

 
  • Для повідомлення про виявлену проблему чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі, вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото та/або відео файли (за наявності) та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на карті.
  • Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором автоматично відправляється відповідальним органам влади/організаціям. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.
  • Відповідальний за вирішення проблеми орган влади/організація вирішує проблему. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу (один місяць), відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.

Мобільні додатки для Android та iOS: http://opencity.in.ua/mobileapp/
Повна версія веб-платформи «Відкрите місто»: https://opencity.in.ua/

В мерії наголошують, що в разі виникнення екстрених ситуацій, швидке реагування може забезпечити лише звернення за номерами телефонів екстрених служб 101, 102, 103, 104 або за номерами 15-80, (0412) 481-481 (Міський інформаційний центр).

Поділитись

Новини по темі: