28 березня, 2024
Ми в соцмережах

Ефективний спосіб вдосконалення малого бізнесу

  • 6 вересня, 2019 2:28
Малий бізнес завжди супроводжувався великою конкуренцією і найкращий спосіб посісти лідерські позиції – покращення співпраці з клієнтом. Головною задачею на сучасному ринку є не тільки приваблення потенційного клієнта, а й утримання його інтересу.

Зручним інструментом для розвитку малого бізнесу та зростання продажів є CRM-система. Однією з кращих систем для вдосконалення бізнесу та приваблення нових клієнтів виступає bitrix24. Така система включає в себе комплекс інструментів, спрямованих на привернення уваги клієнтів та подальшої співпраці з ними. На офіційному сайті компанії кожен бажаючий має змогу ознайомитись з принципами роботи системи та спробувати безкоштовну версію.
 

За допомогою CRM-системи зручно виконувати наступні завдання:

  • Створення проектів;
  • Збереження телефонів, проведення чатів та відео конференцій;
  • Розробка соціальної мережі компанії;
  • Ведення документації та збереження важливих файлів;
  • Проведення листування та перевірка пошти;
  • Облік робочого часу;
  • Контроль всіх бізнес процесів.
 

Основні переваги CRM-систем


Використання CRM-системи надає безліч переваг, що за короткий проміжок часу привертають велику кількість покупців та підвищують рівень довіри серед користувачі. Ось основні переваги:
  • Швидкість. Всі процеси автоматизовані, завдяки чому обробка та виконання замовлень відбуваються значно скоріше. Вся необхідна інформація знаходиться на одному сервісі, що дозволяє швидко її знайти;
  • Систематизація та накопичення. Клієнтська база систематизується у одному сховищі даних. Знайти необхідну інформацію дуже просто. Для цього достатньо скористатися зручним фільтром. Користувач системи легко знайде контактні дані клієнта та історію роботи з ним;
  • Контроль над всіма процесами. Кожен етап співпраці з клієнтом фіксується, завдяки чому інформація не буде втрачена. Завдяки CRM-системі директор має змогу контролювати всі процеси, перевіряти роботу менеджерів та аналізувати роботу відділу в цілому;
  • IР-телефонія. Ця функція дозволяє здійснювати дзвінки, листування та проводити відео розмови, користуючись одним ресурсом. Крім того, всі вони фіксуються. Це мінімізує можливість втрати інформації, пропущення телефонного виклику від клієнта, дає можливість скорегувати помилку менеджера;
  • Безпека. Клієнтська база буду знаходитися в надійному місці, де не згубиться важлива інформація про користувача послуг.
Поділитись

Новини по темі: