Журнал Житомир інфо
УКР | РУС        Сьогодні: Чт, 29-07-2021    06:37:25
Головна » Публікації » Інтернет

Основні проблеми Інтернет-ЗМІ в Україні та шляхи їх вирішення


Основні проблеми Інтернет-ЗМІ в Україні та шляхи їх вирішення
Всього кілька років тому, Інтернет взагалі не розглядався як засіб масової комунікації. До кінця 20-го століття поява Всесвітньої павутини ознаменувало собою першу еру, в якій більшість людей могло мати засоби впливу в масштабі, порівнянному із засобами масової інформації. Будь-хто, у кого є вебсайт, може звернутися до глобальної аудиторії, тому вже зараз, Інтернет-журналістика стала неабияким впливовим джерелом інформаційної індустрії в Україні.

Інтернет швидко стає центром засобів масової інформації. Все стає доступним через Інтернет. Замість того, щоб брати газету або дивитися 10-годинні новини, люди можуть увійти в Інтернет, щоб отримувати новини, які вони хочуть, коли вони цього хочуть. Наприклад, багато співробітників слухають радіо через Інтернет, сидячи за своїм столом.

Але є багато проблем, які призводять до труднощів у наданні користувачам інформації й умов для роботи на самих сайтах ЗМІ. А все тому, що законодавство України, на жаль, не містить ні поняття ЗМІ в Інтернеті, ні правил, що визначають статус або порядок створення Інтернет-ЗМІ.

Майже всі видання мають свої облікові записи в соціальних мережах. Деякі демонструють успіхи. Вони виражаються в кількості передплатників і вподобань. Сайти також є у всіх. Однак вони переважно невдалі по дизайну, мають погану навігацію. Дана гілка розвитку регіональних ЗМІ значно просідає. Мало хто використовує інтерактивні опитування, подкаст, інтернет-радіо.

Також проблемою вважається те, що відсутні права та гарантії, які пов’язані з професійною журналістською діяльністю, немає ніяких переконань, що буде збережена таємниця авторства та джерел інформації. Щодо традиційних ЗМІ, законодавство мовчить про положення, які мають поширюватись на журналістів Інтернет-видань. Навіть немає ніякої можливості для появи в Інтернет-ЗМІ видань, які б дестабілізували роботу сфери Інтернет-видань.

На жаль, не усі інформаційні портали добре знають свою цільову аудиторію. Це проблема стає очевидною після прочитання двох — трьох статей. Перш за все, варто звернути увагу на те, скільки матеріалів присвячено безпосередньо території поширення, її жителям, проблемам, досягненням. Якщо більшість текстів знеособлені, то журналістів пора звільняти за профнепридатність.

Беручи до уваги вище описані проблеми, хотілося б висунути пропозиції, щодо поліпшення стану Інтернет-ЗМІ у медіа. Найкращим варіантом, на мій погляд, стане розробка проекту, щодо створення закону про “ЗМІ в мережі Інтернет”, звичайно, за усіма стандартами. Також можливим буде створення відповідних груп та організацій.

Автор: Дуравкіна Валерія

10-05-2021 148
Комментариев: 0
avatar

Читайте також: