27 квітня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Інтернет
  • Instagram як сучасна платформа доя популяризації журналістського контенту

Instagram як сучасна платформа доя популяризації журналістського контенту

  • 30 березня, 2021 1:41

Сучасний та прогрпсивний журналіст має наслідувати тенденції світових мас-медіа. Робота сучасного журналіста в соціальних мережах є важливим аспектом як  для власного інформування,так в для популяризації свого контенту серед реціпієнтів. Соціальна мережа Instagram має велику кількість специфічних функцій, що відрізняє її від інших платформ. Саме тому для ефективності роботи на даній платформі, потрібно слідкувати та дотримуватися усіх функцій, адже вони мають тенденцію надзвичайно стрімко змінюватися та покращуватися. Відтак, щоб досягти ефективного результату у просуванні свого матеріалу, потрібно дослуджувати та аналізувати увесь інструментарій Instagram .

Журналістика в соціальних мережах є однією з ознак демократичного суспільства, а також запорука успішності, тому що кожеа сучасна людина є користувачем тієї чі іншої соціальної мережі.

Найпопулярніші методи просування власного контенту в Instagram:

  • один користувач підписується на іншого, очікуючи, що той здійснить підписку у відповідь. Таким методом можна збільшити кількість користувачів. Проте, як показує практика, такі підписники не є активними, а більшість з них взагалі зареєстровані в Instagram з комерційною метою або є “ботами” . Для того, аби досягти ефективності, застосовуючи цей метод, потрібно проаналізувати схожі акаунти і “запозичити” там підписників, відфільтрувавши всіх “ботів” та комерційні акаунти;
  • метод, коли один користувач ставить “лайк” та коментує світлину іншого користувача, очікуючи на такі самі дії у відповідь. Зазвичай коментарі продумують заздалегідь. Є кілька стандартних фраз, якими коментують контент потенційної аудиторії. Наприклад: “Супер фото”, “Я в захваті від вашого фото” тощо.
  • робота з хештегам-під кожним постом потрібно добирати правильні словосполучення, адже завдки цьому, можна легко знайти контент в пошуку і він займатиме верхні позиції. Є чимало додатків,які допоможуть створити правильний та ефективний хештег. Варто пам‘ятати, що усі хештеги мають бути зорієнтовані на певну цільову аудиторію, адже саме тоді аудиторія буде активною.
  • пропозиція для публікування фото, тобто помічати на фото знаменитих осіб та популярні заклади. Це передбачає, що у відповідь хтось із них опублікує ваше фото, та підвищить вашу популярність без капіталовкладень

 Instagram як сучасна платформа доя популяризації журналістського контенту
Створюючи власний акаунт в Instagram, журналіст повинен розуміти, що інформація яка подається в нього на стрінці має відповідати його цільовій аудиторії. Відтак, перед тим як створити профіль в даній соц.мережі, необхідно задати собі декілька питань. «Чим я відрізняюсь?», «Чому мені мають довіряти?», «Яку проблему я вирішую?».

Також слід пам‘ятати, що фото в Instagram грає першорядну роль, воно приваблює читача, а текст-другорядну. Фотографія має відповідати тексту розміщеному під нею.

Таке співвідношення викликатиме довіру до вашого блогу та інформуватиме аудиторію,що є важливим для журналіста.

Автор: Даша Гуленко, спеціально для сайту "Журнал Житомира"

Поділитись

Новини по темі: