20 квітня, 2024
Ми в соцмережах

Як грати в дартс?

  • 6 липня, 2020 15:25

Історія гри

Гра в дартс має дуже давню історію. Прийнято вважати, що перші гравці в дартс в якості мішеней використовували або пні, або старі днища від бочок. Замість звичних дротиків використовувалися арбалетні болти або укорочені стріли від лука.

Як з'явився розподіл на сектори точно не відомо, але вже в 1896 році, теслею Брайаном Гамліном з Ланкашира була вигадана всім звична сітка з сектором 20 у верхній частині.

Гра дартс

З часом змінювався також дизайн і дротиків для дартсу. Спочатку вони виготовлялися з дерева, саме такі дротики і були популярні до 1970-х років, після чого на зміну їм прийшли дротики з латуні і пластика.

Купуючи інвентар для дартс, рекомендуємо відразу придбати мішень з сизалю (вибрати можна за посиланням), яка прослужить вам багато років і дротики також бажано купувати не найдешевші, грати ними буде набагато приємніше.

Значення секторів на мішені

На класичній мішені дартс є сектори від 1 до 20. Кожен цей сектор дає кількість очок, рівний цифрі, зазначенії поруч з ним.

Крім цього на мішені є ще два кільця: кільце подвоєння і кільце потроєння.

Сектор подвоєння - це кільце на краю мішені, а кільце, яке ближче до середини мішені — це потроєння. Сектори на яких кількість очок множиться мають або червоний колір, або зелений.

У самому центрі мішені є ще 2 сектори, зелений круг - 25 очок і червоне коло (Bull's eye) - 50 очок (вважається подвоєнням зеленого кола).

Значення секторів в дартс

Відстань до мішені і висота

Кидки в мішень дартс виконуються з порівняно невеликої відстані - 237 сантиметрів. Сама мішень повинна знаходиться на висоті 173 см. (до центру мішені - це важливо!).

Відстань до дартс

Рекомендується на місці кидка зробити невеликий поріг, для того, щоб не заступати за лінію.

Правила гри в дартс

А зараз ви дізнаєтеся як грати в класичний дартс - 501.

Залежно від вашого бажання, грати можна в 301, 501 і навіть 1001. Як правило на турнірах грають саме в 501.

Сенс полягає в тому, щоб максимально швидко набрати необхідну кількість очок, при цьому закінчити партію (вийти в нуль) можна тільки в сектор з подвоєнням або в червоний центр (Bull's eye).

Якщо кидаючи в сектор подвоєння, ви набрали більше очок ніж потрібно, ваша поточна спроба не зараховується. Мінімальна кількість очок, яке можна закрити - це 2 (подвоєння одиниці). Якщо після кидка, у вас залишилося 1 очко, дана спроба також вважається перебором і не зараховується.

Одна партія від 501 до 0 називається легом, 5 легів - це сет. Залежно від виду змагань для перемоги необхідно виграти ту чи іншу кількість сетів.

На початковому етапі тренувань, закінчувати партію можна і в звичайний сектор, без подвоєння, тому що для вільного влучання в подвоєння, необхідно довго тренуватися.

Інші ігри на мішені дартс

Великий раунд

У цій грі, вам необхідно робити по три кидки в кожен сектор від 1 до 20 по черзі, набираючи по можливості максимальну кількість очок (сектора х2 і х3 працюють як зазвичай). Три останніх кидка виконуються в центр мішені (зелене кільце + Bull's eye). Виграє в цій грі той гравець, який в підсумку набрав більшу кількість очок.

Раунд

У цій грі вам необхідно один раз вразити кожен сектор від 1 до 20 по порядку, влучення в сектор х2 і х3 також зараховуються. Якщо за одну спробу ви влучили поспіль в три сектори, ви отримуєте бонусну спробу, і так до тих пір, поки не зробите помилку. Після влучення в сектора 20, необхідно вибити 20х2, 20х3 і червоний центр (Bull's eye). Виграє той гравець, який перший влучив в яблучко.

Всі п'ятірки

Сенс гри полягає в тому, щоб набрати 51 очко, але не зовсім звичайним способом. Число набраних очок в одній спробі повинно бути кратним п'яти, при цьому кожна п'ятірка - це одне очко (наприклад 35 це 7, 55 це 11, а 120 це 24 очка). Переможцем вважається той, хто першим набрав 51 очко.

За матеріалами сайту cubes.in.ua

Поділитись

Новини по темі: