23 квітня, 2024
Ми в соцмережах

Ресепшн: декілька правил організації роботи

  • 11 грудня, 2018 0:09

Коли мова йде про роботу готелю, то купити стіл ресепшн і найняти менеджера буде явно недостатньо. Тут потрібний грамотний підхід до організації всього процесу. Для початку ви можете придбати стіл ресепшн на сайті ТоргОборуд, а далі вже зайнятися організаційними питаннями.
 

Організація ресепшн

Вміння організувати свій простір і свою діяльність є ключем до успіху в усіх сферах життя.

Для співробітників стійки реєстрації гостей організація роьочого місця має вирішальне значення для забезпечення задоволенності гостя. Тому обов’язково знайдіть хвилинку, щоб поліпшити організацію ресепшн.
 

Тримайте усе на своєму місці

Не заставляйте стійку непотрібними речами і поділіть її на функціональні зони.

Знайдіть хвилинку, щоб переглянути простір ресепшн кожен квартал і звести до мінімуму кількість документації, обладнання й інших елементів. Використовуйте параметри нижче, щоб оцінити, що слід зберігати на стійці реєстрації:

  • Чи це вам потрібно? Є елементи, які використовуються кілька разів під час зміни. Логічно, що їх слід зберігати у правильному і легко доступному для адміністраторів місці.
  • Що вам не потрібно? Чеки і купони з ресторану яи аптеки, старі документи, які можуть зберігатися на комп‘ютерному диску і так далі — усе це лише шкодить ефективності роботи персоналу.
 

Використовуйте календар, планувальник або смартфон

Як ви фіксуєте бронь номерів? Як нотуєте додаткову інформацію про клієнта? Незалежно від того, як ви це робите, знайдіть зручну для себе систему і дотримуйтесь її.

Дуже зручним моментом є використання календаря з загальним доступом усього персоналу: так кожен працівник, починаючи з адміністратора і закінчуючи покоївками, зможе бути в курсі коли і як зайняті номера.

Як варіант можна розробити спеціальну программу, яку можна буде використовувати як з комп‘ютера, так і смартфону.
 

Плануйте зазделегіть

Добре, коли графіки роботи персоналу, а також бронювання номерів складаються на деякий час наперед. Частіше всього це два тижні. Такий підхід дає змогу підстрахуватись і спланувати наперед можливі зміни.

Не забувайте й про те, що є непередбачувані ситуації (відміна броні, хвороба працівника і т.д.). У так х випадках завдяки календарю і поправкам у плані ви можете легко найти заміну хворіючому персоналу і відрегулювати здачу номерів.
 

Ефективний режим роботи

Не забувайте про відпочинок. Щоб робота була максимально ефективною та швидкою, потрібно забезпечити собі відпочинок. Тому заздалегіть потрібно організувати режим роботи на день, врахочуючи перерву на обід (або два).

Крім того, бажано скласти розумний адекватний графік роботи адміністраторів, які будуть виходити на роботу позмінно. Це, доречі, дасть і їм можливість коригувати робочий графік, мінятися змінами і так далі.

Поділитись

Новини по темі: