19 квітня, 2024
Ми в соцмережах

«Родинна ковбаска» - приклад екологічності компанії

  • 18 серпня, 2016 16:42

Торгова марка  «Родинна ковбаска» – найбільша по виготовленню м’ясної продукції в Західній Україні ( продукцію компанії можна купити  11 областях України) .   Магазини зі знайомим логотипом можна побачити майже на кожній вулиці великих і маленьких міст. «Родинна ковбаска» впевнено крокує Україною, знаходячи все нових прихильників своєї смачної та якісної продукції. Свіжість м’ясних виробів, суворий контроль за якістю – один з основних принципів роботи компанії. Працівники самі із задоволенням  споживають ковбаску, яку виготовили,  а отже, впевнені у її відмінній якості.

У фірмових магазинах компанії ви можете знайти не лише ковбасу та м’ясні вироби на будь-який смак, тут можна придбати також свіже м'ясо і напівфабрикати, курчат та мариноване м'ясо для шашликів. А ще компанія пропонує свіжий хліб від «Хліборії», спечений за давніми рецептами на натуральних заквасках, бездріжджовий та дієтичний хліб, солодку випічку.

Екологічність компанії «Барком»

Ще одною особливістю компанії є її прагнення до екологічності.

Останнім часом надзвичайно гостро постала проблема забруднення довкілля, і це питання є особливо актуальним для Львова – рідного для «Родинної ковбаски» міста.

Внесок компанії «Барком» у зменшення кількості забруднювачів виявився досить вагомим. Вже кілька років у магазинах мережі всю продукцію запаковують у паперові пакети. Особливість цих пакетів – у тому, що вони виготовляються з макулатури, а отже, для їх виготовлення не зрубують нові дерева.

Завдяки новому способу пакування товару, суттєво зменшилася кількість викинутих поліетиленових пакетів, які, як відомо, розкладаються протягом 200 років. А паперовий пакет, зроблений з вторсировини, повністю утилізується природними мікроорганізмами протягом кількох місяців. До того ж м’ясні вироби набагато довше зберігають свіжість в паперовій упаковці, в то й час як зберігання в поліетилені може привести до їх швидкого псування.

Директор ТзОВ «Родинна ковбаска» Олег Баран вважає, що прийняте рішення щодо упаковки продукції було абсолютно слушним – адже проблема побутових відходів постає все гостріше з року в рік. В перспективі – відмова і від великих поліетиленових пакетів, які усе ще зустрічаються в магазинах компанії. Їх планується замінити на біопакети.

«Родинна ковбаска», як справжня родина, піклується не лише про те, щоб нам завжди було смачно, а і про чистоту в нашому домі – світі довкола нас!

 

Поділитись

Новини по темі: