18 квітня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • ПриватБанк розіслав житомирянам некоректні платіжки за опалення

ПриватБанк розіслав житомирянам некоректні платіжки за опалення

  • 13 січня, 2022 11:48
Жителям Житомира, котрі користуються додатком Приват24, з 6 січня приходили сповіщення з сумами до сплати за тепло у кілька разів меншими від реальних. 

Інформація про реальні суми, які потрібно сплатити за тепло, має надійти житомирянам 13 січня. Про це повідомляє "Суспільне" з посиланням на КП "Житомиртеплокомуненерго".
 

"Сповіщення з неправильними сумами за тепло почали надходити житомирянам в особисті кабінети додатку Приват24 ще з шостого січня. З того часу житомиряни телефонують нам, пишуть на електронку і шлють запити з приводу цього питання. Ми пояснюємо, що ця ситуація склалася не через нас. Так, ми трохи затягнули часові рамки, бо мали зробити нарахування 10 січня, але через свята та вихідні подали розрахунки 12 січня до обіду. Та в нас і нема визначених строків, що ми маємо подавати у банк інформацію про нарахування до якогось конкретного числа. А ПриватБанк чомусь розіслав житомирянам сповіщення шостого січня з інформацією, яка насправді була актуальна на перше листопада 2021 року. Коли люди почали нам дзвонити і ми самі звернулися до банку, то вони змінили цю суму, але цього разу взяли з доступних їм реєстрів цифру, актуальну на 1 грудня 2021 року. "Житомиртеплокомуненерго" вони про це не попереджали. У нас є договори про співпрацю і з іншими банками, але там таких проблем не виникло", – розповів Юрій Сушицький, начальник відділу збуту "Житомиртеплокомуненерго".


Що сказали у ПриватБанку?


Речниця ПриватБанку у Житомирській області Докія Кузьменко надіслала офіційну відповідь щодо ситуації з технічним збоєм у Приват24.
 

"На початку місяця проводиться перезавантаження бази даних за комунальними платежами. По теплу завантаження актуальної бази даних завершене і з 13 січня 2022 року користувачі можуть оплачувати рахунки, які відповідають даним комунального підприємства. Нагадуємо також, що для зручності клієнтів у другій половині кожного місяця у додатку Приват24 з'являється сповіщення про оновлення рахунків за комунальні послуги та пропозиція перейти до сплати", – йдеться у повідомленні Докії Кузьменко.


Що робити тим, хто вже заплатив за тепло?

 

"Тим, хто вже заплатив якусь суму, скажу, що вона обов’язково буде врахована. Якщо людина в цьому місяці вже оплатила якусь суму за тепло, але ця сума буде менша від тієї, що потрібно сплатити, треба або звернутися на розрахункову групу підприємства за телефонами, зазначеними на сайті підприємства, або прийти за адресою Київська, 71 і уточнити залишок суми до сплати. Або ж, як найкращий варіант, зареєструватися в особистому кабінеті на сайті "Житомиртеплокомуненерго" і самому онлайн спостерігати за рухом коштів", – поінформував Юрій Сушицький.

Поділитись

Новини по темі: