23 квітня, 2024
Ми в соцмережах

«Клешня» не стане туристичним логотипом Житомирщини: буде проведено новий конкурс

  • 17 грудня, 2021 17:35
Конкурс з розробки туристичного логотипу та брендбуку Житомирської області проведуть повторно. Таке рішення було ухвалено після численних звернень до голови ОДА.

Про це повідомив директор департаменту культури, молоді та спорту Житомирської ОДА Максим Обшта у відповідь на запит голови громадської організації "Житомир Дій" Матвія Хренова, передає Житомир інфо.
 

"Враховуючи численні звернення до голови Житомирської обласної державної адміністрації з проханням не затверджувати результати конкурсу з розробки логотипу та брендбуку Житомирської області, організаційним комітетом прийнято рішення щодо повторного проведення конкурсу", – йдеться у листі.





Туристичний логотип


Обласна рада провела конкурс на новий туристичний логотип Житомирщини. В фінал потрапили дві роботи: "Житомирщина туристична" та "Житомирщина дивовижна". 

Переможця обирала громадськість шляхом відкритого онлайн-голосування. Загалом участь у голосуванні взяли 713 осіб. 

Переможцем з різницею у 29 голосів став логотип "Житомирщина туристична". Його автор – Тетяна Вдовиченко.

Логотип розкритикували в соцмережах. Його порівнювали з клешнею ракоподібних або ж з протягнутою рукою.

Поділитись

Новини по темі: